orlen_logo
Niedawno pisaliśmy o zeszłorocznej ekspansji Lotosu, teraz czas na największą w Polsce sieć w branży paliwowej – dobrze znany wszystkim kierowcom PKN Orlen. Spółka zakończyła zeszły rok z wynikiem 440 placówek franczyzowych w całej Polsce.
W ubiegłym roku sieć stacji franczyzowych PKN ORLEN powiększyła się o ponad 40 obiektów. Obecnie trwają prace inwestycyjne na kolejnych kilkudziesięciu stacjach koncernu, w ramach których zostały podpisane kontrakty franczyzowe. W 2013 roku planowana jest dalsza ekspansja.
PKN Orlen SA przekazuje franczyzobiorcy know-how oraz popartą wieloletnim doświadczeniem koncepcję biznesową, zapewniając jednocześnie przez cały okres współpracy stałą opiekę menadżerów działających w strukturach regionalnych koncernu oraz doradztwo biznesowe. Franczyzobiorca, korzystając z doświadczenia, wiedzy oraz doradztwa firmy – w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej na stacji paliw – zachowuje przy tym pełną niezależność gospodarczą działając we własnym imieniu i na własny rachunek. Własna stacja benzynowa to wydatek rzędu minimum 3 milionów złotych, ale jak widać chętnych na prowadzenie tego typu biznesu nie brakuje.
Adam Gieras