BZ WBK wchodzi w nowy rok z nowym planem

Autor: Redakcja
Data dodania: 14 stycznia 2011
Kategoria:
BZ_WBK_-_placowka_partnerskaBank w tym roku chce skupić się nie tylko na zwiększaniu liczby placówek, ale przede wszystkim na wzroście sprzedaży oraz na standardach jakości w sieci.

Podsumowując rok 2010, Bank Zachodni WBK zwraca uwagę przede wszystkim na bardzo mocną rozbudowę oferty produktowej dostępnej w sieci partnerskiej. Do sprzedaży zostały wdrożone takie produkty jak konta oszczędnościowe w PLN oraz konta oszczędnościowe a la lokata w PLN, lokata swobodnie zarabiająca oraz lokata codziennie zarabiająca, ochrona płatności, a także nowe rodzaje kart debetowych (Maestro Oszczędnościowa, MasterCard Payback i MasterCard Payback Multi) oraz karta kredytowa MasterCard Payback. W placówkach agencyjnych BZ WBK dostępna jest teraz także cała oferta banku dla firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.

Jak przebiegał natomiast rozwój liczby oddziałów sieci? Nieco wolniej niż wynikało to z planów banku ogłaszanych na początku 2010 r. Prezes BZ WBK, podsumowując na konferencji prasowej wyniki za I kwartał, zapowiadał, że sieć oddziałów banku będzie liczyła na koniec 2010 r. ok. 700 lokalizacji. Obecnie jest ich ok. 630, w tym ok. 530 własnych oraz 100 agencyjnych. Liczba placówek prowadzonych przez partnerów banku zwiększyła się względem 2009 r. o dziesięć.

- W 2011 roku chcemy skupić się nie tylko na rozwoju sieci w zakresie liczby naszych placówek. Bardzo silny nacisk chcemy położyć na efektywność i zwiększenie wolumenów sprzedaży, jak również na standardy jakości w sieci. Chcemy mieć liczną i skuteczną sieć partnerską, która potrafi efektywnie sprzedawać wszystkie produkty z naszej oferty, co zapewni większą stabilność tego biznesu i odporność na ewentualne zawirowania na rynkach finansowych - mówi Kamil Polikowski, dyrektor Biura Rozwoju Placówek Partnerskich w BZ WBK.

JCB

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Data dodania: 5 sierpnia 2022
Żabka liczy już 8500 sklepów
Data dodania: 4 sierpnia 2022
Fit Cake robi swoje
Data dodania: 2 sierpnia 2022
BRICOMARCHÉ z nową marką własną
Data dodania: 1 sierpnia 2022
Duże zainteresowanie franczyzą Auto Gamma

zobacz więcej

Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram