By zakupy cieszyły bardziej

Autor: Redakcja
Kategoria:
Drogerie Polskie
Sieć Drogerie Polskie wprowadziła udoskonalenia w komunikacji systemu Core Coupon dla Klientów.

Sieć Drogerie Polskie zmieniła komunikację z konsumentami dotyczącą akcji kuponowych organizowanych w sklepach. – Chodzi głównie o to aby jak najprościej przedstawić klientom drogerii korzyści wynikające z posiadania kuponu promocyjnego – wyjaśnia Leszek Szwajcowski, wiceprezes sieci DP. – Do tej pory konsumenci byli raczej zaskakiwani otrzymywanym przy stanowisku kasowym kuponem, teraz dzięki lepszej komunikacji koncentrują swoje zakupy na produktach, za zakup których otrzymują oferty kuponowe w naszych drogeriach.

Drogerie Polskie w sierpniu zwiększyły także testowo objętość gazetki reklamowej, w której poza ofertą promocyjną zostały zaprezentowane akcje kuponowe, zdecydowany nacisk został położony na ostateczną korzyść dla klienta. Od razu widać, że z kuponem można kupić wybrane produkty taniej, wygrać nagrody ufundowane przez producentów itd. – Efekt przerósł nasze najśmielsze oczekiwania. Ponad czterokrotnie wzrosła ilość wydanych i zrealizowanych kuponów a kolejne drogerie decydują się na instalowanie systemu Core Coupon. To praktycznie jedyny sposób dla właściciela drogerii aby uzyskać tak atrakcyjne oferty cenowe przy zachowaniu dotychczasowej marży. Sami producenci zachęceni efektami przeprowadzanych akcji decydują się na coraz to „głębsze” promocje, o czym będzie można się przekonać w najbliższym czasie odwiedzając nasze drogerie – podkreśla Leszek Szwajcowski.

Kumulację najlepszych ofert promocyjnych Drogerie Polskie przewidują na okres świątecznych zakupów, a szczegóły zostaną przestawione w październiku podczas ogólnopolskiej konferencji handlowej DP.
źródło: wiadomości kosmetyczne

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram