Deichmann ukarany

Data dodania: 22 kwietnia 2014
Autor: Redakcja
Kategoria:
Deichmann

Deichmann zamknął rok 2013 wzrostem obrotów o 1% i 23 nowymi sklepami. Ich liczba w 2014 ma się zwiększyć o 22. Łyżką dziegciu jest jednak spora kara (288 tys. zł) od UOKiK.

808, 1 mln zł obrotu (1% wzrostu obrotu w stosunku do roku 2012), 8,73 mln sprzedanych par obuwia, 23 nowo otwarte sklepy i 6 całkowicie przebudowanych – oto wyniki Deichmann-Obuwie za rok 2013. Około 150 nowych miejsc pracy, 22 nowe placówki oraz rozwój zaplecza logistycznego – to główne plany firmy na rok 2014.

Wojciech Normand, wiceprezes zarządu Deichmann - Obuwie Sp. z o.o., wie, że 1% wzrostu obrotów nie jest okazją do otwierania szampana, ale i tak jest zadowolony.

Biorąc pod uwagę skutki światowego kryzysu, które w gospodarce odczuwamy już od kilku lat oraz łagodną zimę, która w tym roku cieszyła Polaków lecz położyła się cieniem na przemyśle obuwniczym poprzez zmniejszoną sprzedaż zimowego obuwia, można powiedzieć, że wynik naszej firmy to wielki sukces. Zmagania z przeciwnościami zwieńczone sukcesem to stała tendencja firmy od 2010 roku, gdy również pogoda wystawiła branżę obuwniczą na ciężką próbę. Mimo nieprzychylnych rynkowych tendencji oraz zawirowań związanych z pogodą udało nam się po raz kolejny nie tylko wypracować większy obrót niż w roku 2012 ale również dokonać w Polsce kolejnych inwestycji - mówi.

- W bieżącym roku planujemy przede wszystkim otwarcie około 22 nowych sklepów oraz rozbudowę centrum logistycznego firmy we Wrocławiu, które osiągnie powierzchnie 16 tys. mkw. Te inwestycje związane będą ze zwiększeniem ilości miejsc pracy w naszej firmie o około 150 stanowisk – dodaje Wojciech Normand.

Otwarty w 2012 roku sklep internetowy Deichmanna wykazał dwucyfrowy wzrost. W 2013 platforma sprzedaży internetowej odnotowała przychody netto w wysokości 6,2 mln. Od tego trzeba będzie jednak odjąć 288 tysięcy złotych kary nałożonej przez UOKiK. Firma zastrzegała w regulaminie, że nie ponosi odpowiedzialności za zgodność zdjęć produktów na stronie internetowej z ich rzeczywistym wyglądem. Wątpliwości UOKiK wzbudził też paragraf mówiący o tym, że zwrot produktu kupionego w sieci jest możliwy tylko wtedy, gdy towar będzie kompletny, bez uszkodzeń oraz bez widocznych śladów użytkowania. Deichmann odwołał się od tej decyzji do sądu.

Zobacz nasz katalog sieci franczyzowych i upewnij się która franczyza będzie dla Ciebie najlepsza.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram