Okres od kwietnia do października to czas największych obrotów firmy Jeta, która działa w branży wyposażenia wnętrz. Przedsiębiorstwo rozwija się też we franczyzie, otwierając sklepy partnerskie m.in. w takich miejscowościach jak Wrocław i Pleszew.
– Zarządzamy 8 sklepami własnymi i 2 franczyzowymi. Dostarczamy także towar do naszych parterów handlowych na terenie Wielkopolski, Dolnego Śląska i Śląska. Najlepszym czasem na przygotowanie salonu do uruchomienia jest okres od stycznia do marca tak, aby 1 kwietnia móc otworzyć sklep dla klienta. Rozwijamy się w takich miejscowościach jak Wrocław czy Pleszew – mówi nam Maciej Świątek, wiceprezes zarządu Przedsiębiorstwa Handlowego Jeta.
Franczyza Jeta to przede wszystkim pomoc przy realizacji wspólnego celu handlowego, jakim jest prowadzenie własnej jednostki handlowej w postaci salonu franczyzowego. Grupa Jeta udostępnia przyszłym franczyzobiorcom wiedzę i koncept prowadzenia salonu specjalistycznego. Sklepy oferują m.in. glazurę i terakotę, wykładziny, panele, dywany, produkty chemii budowlanej i armaturę sanitarną.
INK