Po udanym starcie punktów działających w ramach zmodyfikowanej oferty współpracy, Ship Center skupi się na rozbudowie sieci oddziałów w systemie Parcel Shop.
Kamil Janowski, manager zarządzający Ship Center w rozmowie z franczyzawpolsce.pl zaznacza, że spółka pozytywnie ocenia działalność nowych punktów typu Parcel Shop, które dołączyły do sieci w 2017 roku.
– Kontynuujemy rekrutację kandydatów na franczyzobiorców. Zapraszamy do współpracy przedsiębiorców, którzy chcieliby poszerzyć prowadzoną przez siebie działalność – mówi Kamil Janowski.
Dodaje, że działalność w oparciu o nowy system pomaga zwiększyć zyski firmy z minimalnym nakładem finansowym. W formacie Parcel Shop działa już kilka franczyzobiorców Ship Center. Łącznie w ramach tej sieci funkcjonuje 60 oddziałów (1 własny, pozostałe należą do franczyzobiorców).
Ship Center to sieć franczyzowa, która specjalizuje się w dostarczaniu profesjonalnych usług dla firm oraz klientów indywidualnych. Zakres usług świadczonych w punktach tej sieci obejmuje usługi kurierskie, poligrafię i wydruki, pakowanie, wirtualne biuro, wykonanie pieczątek, wynajem skrytek adresowych i biznesowych oraz projekty graficzne i reklamowe.
Rynek przesyłek kurierskich rośnie
Globalny rynek przesyłek kurierskich, ekspresowych i paczkowych w 2017 roku osiągnął wartość około 285 mld dolarów, natomiast europejski około 83 mld. euro. W przeliczeniu na paczki daje to rocznie odpowiednio około 47 mld sztuk na świecie i 15 mld sztuk w Europie. Również polski rynek ma olbrzymi potencjał, co stanowi spore wyzwanie dla kurierów, operatorów i przewoźników.
W naszym kraju, w 2017 r. nadano łącznie blisko 400 mln przesyłek kurierskich, ekspresowych i paczkowych. W Polsce działa około 20 tys. kurierów. Szacuje się, że mniej więcej tyle samo samochodów pracuje wyłącznie dla sektora przesyłkowego.
Pełna informacja o ofercie Ship Center znajduje się w naszej bazie systemów franczyzowych.