Bonus Pharma świętuje swoje pierwsze urodziny

Autor: Redakcja
Data dodania: 16 czerwca 2010
Kategoria:

art.Bonus_PharmaDwanaście miesięcy temu ruszył program lojalnościowy Bonus Pharma, skierowany do klientów aptek. Pierwsze podsumowania pokazują, że wprowadzony przez ACP Pharma program dobrze przyjął się na rynku. W ciągu pierwszego roku działalności przystąpiło do niego 260 aptek i zyskał ponad 420 tys. lojalnych użytkowników.

Jest to dla nas niewątpliwy sukces, że program Bonus Pharma zdobył przychylność klientów oraz właścicieli aptek współpracujących z ACP Pharma - mówi Przemysław Szafran – Kierownik Działu Marketingu w ACP Pharma. Uzyskane wyniki udowadniają, że pomimo dość dużej popularności różnego typu programów lojalnościowych, jest miejsce dla dobrze przygotowanej oferty. Cieszy nas także rosnące zainteresowanie właścicieli prywatnych aptek udziałem w programie.
 
Program Bonus Pharma skierowany jest do pacjentów, ale oferowany za pośrednictwem aptek. Ich właściciele, decydując się na udział w programie i podpisanie umowy o współpracy, otrzymują od ACP Pharma zestaw materiałów promocyjnych oraz obrandowanie apteki logotypem Bonus Pharma. Każda apteka uczestnicząca w programie otrzymuje materiały promocyjne mające za zadanie zwiększenie sprzedaży aptecznej, między innymi gazetkę promocyjną „Hity cenowe” oraz magazyn edukacyjny „Zdrowie i opieka Bonus Pharma” wydawany bezpłatnie Pacjentom. Organizowane są też tematyczne akcje promocyjne związane z nadchodzącymi wydarzeniami (np. Dzień Matki czy Dzień dziecka) oraz różnego typu konkursy z nagrodami.
 
To, co odróżnia program lojalnościowy Bonus Pharma od innych oferowanych tego typu działań na rynku, to przede wszystkim jego ukierunkowanie na zdrowie. Pacjenci uczestniczący w programie za uzbierane punkty mogą otrzymać atrakcyjne upominki z katalogu nagród, lub wymienić punkty na bony zakupowe o wartości 30, 50 i 100 zł. Dodatkowo firma ACP Pharma w trosce o zdrowie swoich Pacjentów wprowadziła dla lojalnych uczestników programu Bonus Pharma zaproszenia na bezpłatne badania lekarskie w wybranych placówkach Lux Med.
Stałe zakupy w aptekach z logo Bonus Pharma po prostu się opłacają, bo korzysta na tym i zdrowie i kieszeń pacjenta – dodaje Przemysław Szafran.
 
Program Bonus Pharma wystartował w kwietniu 2009 roku i obejmuje swoim zasięgiem cały kraj. Sposób jego działania jest prosty. Klient apteki zainteresowany udziałem otrzymuje elektroniczną kartę stałego klienta, na której zapisywane są punkty po dokonanych w aptece zakupach. Próg zakupowy wynosi 30 zł, co na starcie daje już 6 punktów. Każde kolejne wydane 5 zł powyżej tego progu przeliczane jest na 1 pkt.
 
Po zebraniu odpowiedniej liczby punktów pacjent może je wymienić albo na nagrody albo bony zakupowe 30, 50 i 100 zł. Co ważne, pacjenci korzystający z programu mogą zbierać i realizować punkty we wszystkich aptekach partycypujących w programie lojalnościowym Bonus Pharma, a stan swojego konta punktowego sprawdzać na stronie www.bonuspharma.pl. Tam też dostępne są wszystkie informacje o promocjach oraz aktualny numer magazynu „Zdrowie i Opieka” z oferowanymi nagrodami.
 
Przyjęte cele na ten rok zakładają zwiększenie liczby aptek w programie lojalnościowym Bonus Pharma o kolejne 100 placówek, organizacje akcji promujących zdrowie wspólnie z producentami leków oraz liczne loterie skierowane do pacjentów.

Jest to dla nas niewątpliwy sukces, że program Bonus Pharma zdobył przychylność klientów oraz właścicieli aptek współpracujących z ACP Pharma - mówi Przemysław Szafran – Kierownik Działu Marketingu w ACP Pharma. Uzyskane wyniki udowadniają, że pomimo dość dużej popularności różnego typu programów lojalnościowych, jest miejsce dla dobrze przygotowanej oferty. Cieszy nas także rosnące zainteresowanie właścicieli prywatnych aptek udziałem w programie.

 
Program Bonus Pharma skierowany jest do pacjentów, ale oferowany za pośrednictwem aptek. Ich właściciele, decydując się na udział w programie i podpisanie umowy o współpracy, otrzymują od ACP Pharma zestaw materiałów promocyjnych oraz obrandowanie apteki logotypem Bonus Pharma. Każda apteka uczestnicząca w programie otrzymuje materiały promocyjne mające za zadanie zwiększenie sprzedaży aptecznej, między innymi gazetkę promocyjną „Hity cenowe” oraz magazyn edukacyjny „Zdrowie i opieka Bonus Pharma” wydawany bezpłatnie Pacjentom. Organizowane są też tematyczne akcje promocyjne związane z nadchodzącymi wydarzeniami (np. Dzień Matki czy Dzień dziecka) oraz różnego typu konkursy z nagrodami.
 
To, co odróżnia program lojalnościowy Bonus Pharma od innych oferowanych tego typu działań na rynku, to przede wszystkim jego ukierunkowanie na zdrowie. Pacjenci uczestniczący w programie za uzbierane punkty mogą otrzymać atrakcyjne upominki z katalogu nagród, lub wymienić punkty na bony zakupowe o wartości 30, 50 i 100 zł. Dodatkowo firma ACP Pharma w trosce o zdrowie swoich Pacjentów wprowadziła dla lojalnych uczestników programu Bonus Pharma zaproszenia na bezpłatne badania lekarskie w wybranych placówkach Lux Med.
Stałe zakupy w aptekach z logo Bonus Pharma po prostu się opłacają, bo korzysta na tym i zdrowie i kieszeń pacjenta – dodaje Przemysław Szafran.
 
Program Bonus Pharma wystartował w kwietniu 2009 roku i obejmuje swoim zasięgiem cały kraj. Sposób jego działania jest prosty. Klient apteki zainteresowany udziałem otrzymuje elektroniczną kartę stałego klienta, na której zapisywane są punkty po dokonanych w aptece zakupach. Próg zakupowy wynosi 30 zł, co na starcie daje już 6 punktów. Każde kolejne wydane 5 zł powyżej tego progu przeliczane jest na 1 pkt.
 
Po zebraniu odpowiedniej liczby punktów pacjent może je wymienić albo na nagrody albo bony zakupowe 30, 50 i 100 zł. Co ważne, pacjenci korzystający z programu mogą zbierać i realizować punkty we wszystkich aptekach partycypujących w programie lojalnościowym Bonus Pharma, a stan swojego konta punktowego sprawdzać na stronie www.bonuspharma.pl. Tam też dostępne są wszystkie informacje o promocjach oraz aktualny numer magazynu „Zdrowie i Opieka” z oferowanymi nagrodami.
 
Przyjęte cele na ten rok zakładają zwiększenie liczby aptek w programie lojalnościowym Bonus Pharma o kolejne 100 placówek, organizacje akcji promujących zdrowie wspólnie z producentami leków oraz liczne loterie skierowane do pacjentów.

Dołącz do newslettera

zobacz więcej

Data dodania: 28 września 2022
Analiza założeń do projektu ustawy o umowie franczyzy
Data dodania: 2 września 2022
Piękno i pieniądze
Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram