Bobby Burger wprowadza wegańskiego burgera

Data dodania: 26 listopada 2019
Kategoria:
Foto: Bobby Burger

Bobby Burger otwiera się na wegan, odpowiada na potrzeby fleksitarian i chce zainteresować swoich obecnych klientów nowymi smakami. „Power Plant” pojawi się we wszystkich 45 lokalach sieci już 29 listopada br. i będzie bazował na „roślinnym mięsie” firmy Linda McCartney.

– Obserwujemy rynek, śledzimy trendy, ale przede wszystkim słuchamy głosu naszych klientów. Nasze burgerownie to miejsca, do których klienci przychodzą nie tylko smacznie zjeść, ale także spędzić miło czas z rodziną czy znajomymi. By zaspokoić potrzeby różnych grup, sukcesywnie powiększaliśmy ofertę burgerów wegetariańskich. Teraz idziemy o krok dalej i proponujemy burgera w pełni wegańskiego. W ten sposób otwieramy się na wegan, odpowiadamy na potrzeby fleksitarian i chcemy zainteresować naszych obecnych klientów nowymi smakami – mówi Maciej Sobolewski, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży w Bobby Burger.

Nowy burger z „roślinnym mięsem”

„Power Plant” to pierwszy wegański burger w historii Bobby Burger, który pojawi się we wszystkich 45 lokalach sieci wraz z końcem listopada. Będzie składał się z podstawowych, warzywnych składników: sałaty, czerwonej cebuli i pomidora. Burger ten będzie bazował na „roślinnym mięsie” firmy Linda McCartney. Całość uzupełni wegański sos classic i puszysta bułka z sezamem. – Roślinne zamienniki mięsa marki Linda McCartney's, istniejącej na rynku od początku lat 90. (robione na bazie uwodnionego teksturowanego białka soi) strukturą, zapachem i smakiem do złudzenia przypominają swoje tradycyjne odpowiedniki. Widzimy, że polski rynek stopniowo się rozwija, a zainteresowanie roślinnymi alternatywami mięsa rośnie wręcz bardzo szybko – mówi Stan McGowan, szef marketingu i sprzedaży w firmie Foods Brothers, będącej wyłącznym dystrybutorem produktów marki Linda McCartney's w Polsce. – Obecnie produkty Linda McCartney's w naszym kraju można znaleźć przede wszystkim w wybranych lokalach i sklepach. Bobby Burger będzie jedyną siecią burgerowni w Polsce, która oferuje taką pozycję w menu – dodaje Stan McGowan.

Cena burgera „Power Plant” to 19 zł. Co ważne, „roślinne mięso” będzie przygotowywane na osobnych grillach i docelowo każdy burger dostępny w sieci będzie mógł bazować na takim kotlecie. – Wszystkie pozycje w naszym menu można dowolnie modyfikować zgodnie z preferencjami klientów – zmieniając sosy, dodatki, bułki, kotlety czy sery. Teraz do kotletów wołowych, drobiowych i czterech wegetariańskich, dochodzi roślinny z soi – dodaje Maciej Sobolewski z Bobby Burger.

Bobby Burger żegna się z plastikiem

Sieć Bobby Burger poinformowała również o wycofaniu plastikowych słomek ze wszystkich swoich lokali. – Jesteśmy świadomi, że przy takiej skali działalności jak nasza nie możemy pominąć tematu społecznej odpowiedzialności biznesu. Kilka lat temu wycofaliśmy fryturę ze wszystkich naszych lokali, podpisaliśmy deklarację dotyczącą rezygnacji użycia jaj z chowu klatkowego, natomiast w listopadzie br. zakończyliśmy proces wycofania plastikowych słomek na rzecz ich papierowych zamienników. Do końca pierwszego kwartału 2020 r. chcemy wycofać wszystkie plastikowe produkty jednorazowego użytku z naszych lokali – podsumowuje Maciej Sobolewski.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design