Błyskotki ruszają na podbój rynku

Autor: Redakcja
Data dodania: 16 maja 2012
Kategoria:
diva_store

Niezależnie od pory roku i dnia oraz okazji, biżuteria zawsze poprawia humor kobietom. Jaka powinna być błyskotka? Stylowa, elegancka, glamour, ale też z odrobiną szaleństwa, które drzemie w każdej kobiecie. Taka właśnie jest marka Diva. Właśnie otworzył się pierwszy sklep franczyzowy!

Diva to australijska marka, która przebojem weszła na polski rynek. Kolekcje projektowane są przez światowych designerów, którzy inspiracji szukają w największych stolicach mody: Londynie, Paryżu, Nowym Jorku. Marka diva jest wiodącym na świecie producentem modnych dodatków: naszyjników, łańcuszków, kolczyków, pierścionków, bransoletek i akcesoriów do włosów. Na całym świecie działa ponad 4 tysiące sklepów w 27 krajach.

Diva działa na rynku polskim od ponad roku i na dzień dzisiejszy posiada ponad 20 sklepów. Projekt rozwoju pionu franczyzowego wystartował jesienią 2011 roku i rozpoczął strategię rozwoju sieci. Zasadniczo można określić, iż czas potrzebny na otwarcie sklepu franczyzowego to ok. 30 dni od momentu podpisania umowy franczyzowej przy założeniu, że kwestie wynajmu są już ustalone i inwestor dysponuje lokalem. Z naszego doświadczenia uruchomienie nowego punktu franczyzowego, rozumiane jako jego wyremontowanie, wyposażenie i zatowarowanie (zgodnie ze standardami sieci), jest jak najbardziej realne w okresie 30 dni - mówi Igor Bolshakov, Dyrektor ds. Franczyzy i Koncesji.

Pod koniec kwietnia został otwarty pierwszy sklep franczyzowy w galerii handlowej Silesia w Katowicach. Franczyzobiorca, który zdecydował się na uruchomienie sklepu z biżuterią Diva, już wcześniej miał do czynienia z franczyzą w innych branażach. Przed rozpoczęciem działalności franczyzowej, od 2006 r. prowadzę własną działalność handlową - sklep z telefonami komórkowymi, akcesoria, serwis gsm. W 2008 r. zostałem również franczyzobiorcą sklepu INGLOT – mówi Tomasz Gębala, właściciel sklepu fraczyzowego Diva. To za sprawą mojej żony postanowiłem spróbować sił w kolejnej branży i skorzystać ze sprawdzonego pomysłu na prowadzenie biznesu, gdyż wiem, że to się sprawdza w działaniu – dodaje Gębala.

Strategia rozwoju firmy przewiduje otwarcia kolejnych sklepów franczyzowych. Sklep powinien być zlokalizowany blisko wejścia głównego i liczyć 15-35m². Budowa i wyposażenie lokalu to koszt od 70 do 150 tys. zł, pierwsze zatowarowanie waha się od 30 do 100 tys. zł. Pięć pierwszych sklepów franczyzowych nie jest objęta opłatą wstępną.

Marta Rolka

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram