Black Red White wzmacnia sieć partnerską

Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: Black Red White

Na rynku sprzętu, materiałów oraz artykułów do wykończenia i wyposażenia wnętrz widoczne jest ożywienie. Producenci stawiają na rozbudowę własnych i partnerskich sieci sprzedaży. 

Black Red White, jeden z wiodących polskich graczy na rynku wyposażenia wnętrz od dwóch lat  intensywnie rozbudowuje handlową sieć kontrahencką.

Staramy się jak najefektywniej docierać z ofertą do kolejnych grup klientów, więc co miesiąc jest to od kilku do nawet kilkunastu nowo otwartych punktów. Pracujemy nad stałym i zrównoważonym rozwojem sieci salonów partnerskich przez cały rok. Obecnie Black Red White posiada 74 salony własne, w tym 12 sklepów wielkopowierzchniowych (o powierzchni 10-15 tys. m²). Natomiast sieć salonów partnerskich liczy około 800 punktów handlowych na terenie całej Polski – mówi nam Tomasz Jędraszczyk, dyrektor ds. marketingu Black Red White.

Najwyższe obroty firma odnotowuje w okresie jesiennym. – Staramy się docierać z naszą ofertą do wszystkich regionów Polski. Przykładowo, w marcu przygotowaliśmy otwarcia 22 salonów, m.in. w Katowicach, Kutnie, Opolu, Grudziądzu, Częstochowie czy Siedlcach. Kwiecień to otwarcia aż 27 salonów partnerskich w takich miejscach jak Zakopane, Jarocin, Płock, Toruń, czy Ostrołęka. Podsumowując, w pierwszym kwartale tego roku mieliśmy około 60 otwarć salonów partnerskich. Ubiegły rok zamknęliśmy z satysfakcjonującym wynikiem około 120 nowych salonów kontrahenckich, a na rok bieżący zaplanowanych mamy już blisko 150 otwarć, ale istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że będzie ich więcej. Rozbudowujemy oczywiście nie tylko sieć salonów partnerskich, ale dbamy również o nasze salony firmowe – dodaje Tomasz Jędraszczyk.

INK

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram