Biznesowy mariaż Sfinksa z Kompanią Piwowarską; Foto: Sfinks
Sfinks Polska oraz Kompania Piwowarska zawarły umowę o współpracy, na mocy której we wszystkich restauracjach Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło będą serwowane piwa z portfolio tego producenta. Z nowej oferty piwnej klienci sieci należących do Sfinks Polska skorzystają od jesieni.
Obecnie pod szyldami Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, należącymi do Sfinks Polska, działa 111restauracji w całej Polsce. W związku z umową od IV kw. we wszystkich lokalach tych sieci będą oferowane m.in. Tyskie Gronie, Lech, Pilsner Urquell czy cydr Green Mill Cider.
– Decydując o wyborze nowego producenta piwa, braliśmy pod uwagę przede wszystkim dopasowanie asortymentu do potrzeb sieci, walory produktu oraz możliwości tworzenia wartości dodanej dla klientów. Wszystkie nasze działania mają bowiem na celu dostarczanie gościom restauracji wysokiej jakości oferty na wielu poziomach - od menu, poprzez obsługę i wystrój, aż po atmosferę panującą w lokalu. Uznaliśmy, że Kompania Piwowarska będzie najlepszym partnerem, by wesprzeć nas w tym zadaniu – mówi Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska.
Współpraca Sfinksa i Kompanii Piwowarskiej jest kompleksowa i oprócz aspektu biznesowego obejmuje też wymiar dotyczący promowania zarówno marek obu stron, jak i wspierania kultury piwnej w gastronomii. Goście restauracji Sphinx, WOOK i Chłopskiego Jadła w tym roku zobaczą w karcie nowe piwa oraz elementy wizerunkowe ich marek, a od przyszłego roku będą mogli skorzystać z zaprojektowanych we współpracy z producentem piwa nowych letnich ogródków.
– Rozpoczynamy współpracę z jedną z największych i najbardziej rozpoznawalnych marek na naszym rynku gastronomicznym i oczywiście wiele sobie po tym obiecujemy – dodaje Krzysztof Kaczmarek, dyrektor ds. gastronomii w Kompanii Piwowarskiej.
INK