Rabatem.pl, wirtualna platforma zakupów rabatowych rozwijająca się w systemie franczyzowym uruchamia kolejne jednostki.
– Obecnie posiadamy 19 oddziałów Rabatem.pl, z czego 3 to jednostki własne, pozostałe franczyzowe. Z początkiem czerwca z powodzeniem wystartował nasz najnowszy partner, który zakupił licencje na działalność w Tarnowie oraz Brzesku. Pod koniec czerwca br. startują kolejni partnerzy w Białymstoku oraz Częstochowie. W toku są kolejne rozmowy na temat współpracy w ramach naszej sieci – mówi nam Michał Janus z Rabatem.pl.
Przedsiębiorcy, którzy decydują się na współpracę z rabatem.pl prowadzą własny portal zakupów rabatowych. Wydają tę „Gazetkę z Rabatem", czyli kolorowy magazyn z kuponami rabatowymi.
Franczyzobiorcy czerpią zyski nie tylko ze sprzedaży kuponów, ale i z prezentacji ofert na stronie internetowej oraz publikacji standardowych reklam w prasie i internecie.