Zero złotych na start plus bezzwrotna dotacja w kwocie 25 tys. zł – z tej promocji mogą skorzystać przedsiębiorcy, którzy otworzą lokal Express Chicken w te wakacje.
Sieć barów szybkiej obsługi Express Chicken to koncept pozwalający w prosty sposób i niewielkim kosztem stworzyć bar szybkiej obsługi typu fast food oferujący charakterystycznie panierowane dania z kurczaka z możliwością konsumpcji na miejscu, jak i w dostawie.Koncept prężnie się rozwija, lokale pod tym logo prowadzi obecnie 22 partnerów. Dodatkowo kilku franczyzobiorców otworzyło punkty sezonowe w miejscowościach nadmorskich.
Firma planuje dalszy rozwój sieci oferując korzystne warunki współpracy tym, którzy podpiszą umowę franczyzy w sezonie letnim.
– Na okres wakacji wprowadziliśmy promocyjne warunki przystąpienia do sieci. Promocja nazywa się „Zero złotych na start + bezzwrotna dotacja w kwocie 25 tys. zł”. W jej ramach nie pobieramy opłat od obrotu lokalu i opłaty licencyjnej, użyczamy bezpłatnie sprzęt gastronomiczny o wartości nawet 5 tys. zł. Ponadto, lokale franczyzobiorców są objęte kampanią reklamową, której koszt wynosi 20 tys. zł – zachęca do działania Mariusz Zarzycki, Country Manager Poland Express Chicken.
Fast food to coraz popularniejszy kierunek rozwoju polskiej gastronomii. Z badania ARC Rynek i Opinia wynika, że coraz więcej Polaków odwiedza restauracje szybkiej obsługi - od ubiegłego roku odsetek Polaków odwiedzających te miejsca wzrósł o kilka procent, zaś w ciągu ostatnich 4 lat - o 10%.
Korzystanie z restauracji szybkiej obsługi jest szczególnie popularne wśród osób młodszych - do 34 lat z wykształceniem podstawowym lub zawodowym, a odwiedzają je chętnie zarówno kobiety, jak i mężczyźni. Zdecydowanie najrzadziej po fast food sięgają osoby z wykształceniem wyższym oraz osoby, które mają 45 lat i więcej.