Biznes w pocie czoła

Autor: Redakcja
Data dodania: 11 lipca 2015
Kategoria:
Foto: DepilConcept
Wakacje to dobry czas dla gastronomii i sektora usług.

Wakacje to dobry czas dla gastronomii, gabinetów kosmetycznych i ogólnie pojętej branży usług dla klientów indywidualnych. Nie dziwi więc to, że dla firm rozwijających się we franczyzie kolejny tydzień minął pracowicie.

Do mapy salonów DepilConcept dołączył drugi salon w Krakowie. „Rośniemy w siłę, a to wszystko z myślą o naszej misji - świadczeniu najwyższej jakości usług fototerapii. Nowy krakowski salon znajduje się w dzielnicy Stare Miasto, tuż przy dworcach - Głównym i Autobusowym, 10 minut spacerem od Galerii Krakowskiej” - poinformował operator sieci.

Są też nowości z rynku gastronomicznego. Uruchomiona została pierwsza sezonowa pizzeria Biesiadowo w Radawie. Wakacyjne lokale otworzyła też sieć Pizza Dominium. Z jej sezonowej oferty mogą skorzystać odpoczywający na Helu, w Jastarni, Władysławowie i Jastrzębiej Górze. Zwiększenie liczby lokali planuje też sieć barów kanapkowych SUBWAY.

Przywiązujemy coraz większą wagę do właściwego odżywiania. To decyduje o rosnącej popularności restauracji SUBWAY. Przystępny system franczyzowy, to kolejny element wpływający na rozwój sieci. Nasi partnerzy widzą po prostu, że jest to dobry i perspektywiczny biznes. Dlatego nie wykluczamy otwarcia kolejnych restauracji również w mniejszych ośrodkach na południu i wschodzie kraju – informuje Michał Piasecki, regionalny agent ds. rozwoju SUBWAY.

Globalny gigant może być ściągnięty m.in. do powstającego centrum handlowego VIVO! w Stalowej Woli.– Prowadzimy wciąż negocjacje dotyczące warunków. Jeśli okażą się one korzystne oraz pozyskamy solidnych i perspektywicznych partnerów rzeczywiście logo SUBWAY może pojawić się w tym obiekcie. Rozważamy również lokalizację naszej restauracji na terenie Tarnowa – dodaje Piasecki. SUBWAY, to powstała w USA, obecnie największa na świecie, pod względem liczby lokali, sieć tzw. restauracji szybkiej obsługi.

Globalnie posiada dziś prawie 44 tys. punktów w 110 państwach. Od 2011 roku jest liderem, w swoim segmencie rynku, wyprzedzającym konkurencyjne sieci. W Polsce SUBWAY ma już 100 restauracji. Sieć lokalizuje swoje punkty głównie w dużych galeriach handlowych, przy śródmiejskich deptakach, na dworcach kolejowych, a nawet stacjach benzynowych. W Lublinie jedna z restauracji działa na terenie campusu Uniwersytetu Medycznego. 

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 28 września 2022
Analiza założeń do projektu ustawy o umowie franczyzy
Data dodania: 2 września 2022
Piękno i pieniądze
Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram