Franczyzowa marka sklepów z produktami do aranżacji podłóg rozwija i modernizuje sieć sprzedaży. W marcu otwarte zostaną cztery nowe salony, a kolejne dwa przejdą remodeling wnętrza. Tym samym liczba sklepów otwartych przez Komfort w tym roku wzrośnie do dziewięciu.
Pierwszą z nowych lokalizacji jest Głogów. Jego otwarcie nastąpiło 16 marca br. Następne w kolejności będą salony w Żarach i Radomsku (to sklepy franczyzowe) oraz Białymstoku, których otwarcia zaplanowane są na 29 marca br.
Równolegle Komfort realizuje proces remodellingu wnętrz istniejących sklepów. 23 marca po modernizacji otwarty zostanie salon w Toruniu, a 6 kwietnia pierwszych klientów powita odświeżony sklep Komfort w Zabrzu.
Są to kolejne kroki w ekspansji sieci, która tylko w ubiegłym roku otworzyła 38 salonów, a na ten zaplanowała kolejne 30. Marka rozwija się zarówno w oparciu o sklepy własne, jak i franczyzowe, równolegle wdrażając nowy standard aranżacji. Wnętrza sklepów odzwierciedlają aktualne trendy – są jasne i nowocześnie urządzone z zastosowaniem naturalnego drewna i bieli. Zadbano również o rozwiązania ułatwiające zakupy (m.in. praktyczne ekspozytory i ściany dywanowe).
Firma planuje otwierać franczyzowe sklepy w miejscowościach liczących od 30 tys. do 100 tys. mieszkańców. Chętnie też nawiąże współpracę z firmami handlowymi o komplementarnym asortymencie np. meblami lub wyposażeniem łazienek, co pozwala franczyzobiorcy na optymalizowanie kosztów utrzymania lokalu i zatrudnienia pracowników.