Sieć oferująca usługi kurierskie, która otwiera średnio 3 placówki partnerskie miesięcznie nie zwalnia tempa rozwoju. Chce być obecna zarówno w większych miastach, jak i w małych miejscowościach.
„Na drodze przestrzegamy przepisów drogowych, ale na rynku pędzimy z prędkością światła” - tak pozycjonuje się sieć biur kurierskich Epaka.pl. Patrząc na liczby trudno jest temu zaprzeczyć.
– Mamy obecnie około 110 lokalizacji w całej Polsce. Utrzymujemy dotychczasową dynamikę rozwoju. W maju tego roku otworzyliśmy 5 kolejnych oddziałów, w czerwcu – 2 (w Bydgoszczy i Jastrzębiu Zdroju). Średnio otwieramy około 3 placówek miesięcznie. Poszukujemy partnerów biznesowych na terenie całego kraju. Chcemy też rozwinąć sieć w mniejszych miejscowościach do 20 tys. mieszkańców – mówi nam Marcin Pierścionek, manager ds. rozwoju sieci franczyzowej Epaka.pl.
Pierwszą paczkę firma nadała w 2010 roku. Jednak szybko rozwinęła się na tyle, by móc pochwalić się siecią placówek, gronem stałych klientów i konkurencyjnymi cenami przesyłek.
Podsumowując ubiegły rok pracy Epaka podała, że zrealizowała ponad 1, 5 mln przesyłek. Ma swojej bazie ponad 400 tys. klientów indywidualnych korzystających z serwisu i korzystających z usług w punktach stacjonarnych oraz ponad 40 tys. zarejestrowanych firm korzystających regularnie z usług Epaki.
Oprócz sprawdzonego modelu biznesowego za sukcesem tej marki stoi też rozwój e-handlu, który napędza rozwój usług kurierskich. Według oceny ekspertów PwC, sprzedaż w internecie odpowiadała w ub.r. za 29% rynku paczek, a za trzy lata będzie to już aż 39%.
Rosnący handel internetowy wymusza na firmach z branży inwestycje w usprawnienia. E-sklepy walczą dziś o klienta m.in. szybką dostawą zamówionego produktu. Firmy, które odpowiadają na tę potrzebę konsumentów nie narzekają więc na brak klientów.
Szczegóły dotyczące współpracy z Epaka.pl znajdują się w naszej bazie systemów franczyzowych.