Rynek sprzyja przedsiębiorcom, którzy postanowili spróbować sił w sprzedaży produktów do makijażu. Średnie wydatki na kosmetyki wzrosną w tym roku w Polsce o 3,6%, niemal dwukrotnie więcej niż rok wcześniej. Przyszły rok dla branży ma być jeszcze lepszy.
Koniunktura napędza m.in. wzrost sieci Golden Rose oferującej kosmetyki kolorowe oraz lakiery do paznokci w przystępnych cenach. Firma otwiera zarówno własne punkty sprzedaży, jak i franczyzowe. Jej produkty dostępne są również w drogeriach oraz sklepach firmowych.
W sierpniu tego roku spółka otworzyła kolejne stoisko w centrum handlowym Brama Mazur w Ełku. W planach są dalsze otwarcia stoisk w postaci wysp handlowych z popularnymi kosmetykami.
Urszula Sypniewska, koordynator ds. marketingu i PR Golden Rose zaznacza, że czas potrzebny na przygotowanie stoisk do sprzedaży jest zróżnicowany, uzależniony od przygotowania franczyzobiorcy. Jeśli biorca licencji ma pozytywną decyzję w sprawie wynajmu powierzchni handlowej, akceptowaną przez Golden Rose, cały proces wraz z odpowiednimi szkoleniami i zamówieniem stoiska trwa jeden miesiąc. Samo stoisko jest stawiane w 5 godzin.
Golden Rose szuka do współpracy osób przedsiębiorczych, ambitnych, o zdolnościach menadżerskich. Zainteresowania związane z makijażem i modą sprawią, że prowadzenie tego biznesu będzie jeszcze przyjemniejsze, ale nie jest to wymóg stawiany franczyzobiorcom. Minimalna kwota inwestycji w stoisko wynosi 40 tys. zł. Opłata licencyjna to wydatek na poziomie 15 tys. zł.
Oferta współpracy partnerskiej Golden Rose jest dostępna w naszej bazie systemów franczyzowych.