Biznes pisany szminką - nie tylko dla kobiet

Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: Golden Rose

Rynek sprzyja przedsiębiorcom, którzy postanowili spróbować sił w sprzedaży produktów do makijażu. Średnie wydatki na kosmetyki wzrosną w tym roku w Polsce o 3,6%, niemal dwukrotnie więcej niż rok wcześniej. Przyszły rok dla branży ma być jeszcze lepszy.

Koniunktura napędza m.in. wzrost sieci Golden Rose oferującej kosmetyki kolorowe oraz lakiery do paznokci w przystępnych cenach. Firma otwiera zarówno własne punkty sprzedaży, jak i franczyzowe. Jej produkty dostępne są również w drogeriach oraz sklepach firmowych.

W sierpniu tego roku spółka otworzyła kolejne stoisko w centrum handlowym Brama Mazur w Ełku. W planach są dalsze otwarcia stoisk w postaci wysp handlowych z popularnymi kosmetykami.

Urszula Sypniewska, koordynator ds. marketingu i PR Golden Rose zaznacza, że czas potrzebny na przygotowanie stoisk do sprzedaży jest zróżnicowany, uzależniony od przygotowania franczyzobiorcy. Jeśli biorca licencji ma pozytywną decyzję w sprawie wynajmu powierzchni handlowej, akceptowaną przez Golden Rose, cały proces wraz z odpowiednimi szkoleniami i zamówieniem stoiska trwa jeden miesiąc. Samo stoisko jest stawiane w 5 godzin.

Golden Rose szuka do współpracy osób przedsiębiorczych, ambitnych, o zdolnościach menadżerskich. Zainteresowania związane z makijażem i modą sprawią, że prowadzenie tego biznesu będzie jeszcze przyjemniejsze, ale nie jest to wymóg stawiany franczyzobiorcom. Minimalna kwota inwestycji w stoisko wynosi 40 tys. zł. Opłata licencyjna to wydatek na poziomie 15 tys. zł.

Oferta współpracy partnerskiej Golden Rose jest dostępna w naszej bazie systemów franczyzowych.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram