Biznes, który potrafi dostosować strategię do zmieniających się realiów

Autor: Redakcja
Kategoria:

Telepizza to jedna z największych sieci restauracji w Polsce. Gwałtowny rozwój rynku i zmiany postaw konsumenckich są impulsem do opracowywania nowych strategii uwzględniających oczekiwania ze strony konsumentów, jak i działania konkurencji.

Firma jest liderem na rynku polskim w zakresie dostawy gorącej pizzy. W ciągu kilkunastu lat konsekwentnego rozwoju Telepizza osiągnęła bardzo silna pozycje na polskim rynku gastronomicznym. Gwałtowny rozwój rynku i zmiany postaw konsumenckich, jakie obserwujemy na przestrzeni ostatnich lat wciąż wymuszają co jakiś czas opracowanie nowej strategii, w równej mierze uwzględniającej oczekiwania ze strony konsumentów, jak i działania konkurencji.

Lokale - filarem dynamicznego rozwoju

Najbardziej widocznym elementem realizacji nowej strategii jest zmiana wystroju wnętrz lokali Telepizza. Jest to nie tylko podążanie za nowymi trendami w modzie czy architekturze, ale przede wszystkim jest to wyraz nowej roli, jaką w strategii Telepizza pełnią restauracje.

Soczysta czerwień ścian, komfort beżowych kanap, intymność drewnianych rolet; skąpane w ciepłym świetle lamp i błyskach aluminiowych dodatków wszystkie te elementy wyrażają osobowość Telepizzy – dynamiczny i przyjazny miejski styl dla ludzi, którzy czują się młodo i pragną czerpać radość z życia.

Inwestując znaczne kwoty w remonty lokali Telepizza spełniła oczekiwania konsumentów, którzy coraz częściej wychodzą z domu do restauracji i coraz więcej czasu pragną spędzać z przyjaciółmi i rodziną w lokalach gastronomicznych. Wielką zaletą nowego wystroju, a co za tym idzie atmosfery, jaka panuje w lokalach Telepizza jest fakt, że jest lubiana zarówno przez pokolenie ludzi dojrzałych posiadających rodziny, dzieci jak i przez młodzież. To, co łączy te wydawałoby się tak odmienne w swych upodobaniach grupy konsumenckie to niezobowiązujący, przyjazny nastrój, jaki panuje w lokalach Telepizza. Nie ma znaczenia czy przyjdzie się w dżinsach, garniturze czy dresie; czy ma się dużo czy mało pieniędzy; czy jest się z radosną grupą przyjaciół czy z rozbrykaną gromadką dzieci – w Telepizzy każdy może być sobą i każdy czuję, że jest u siebie w swoim ulubionym lokalu. Szczególnie, że ten ulubiony lokal Telepizzy zazwyczaj położony jest gdzieś blisko na osiedlu – dosłownie kilka kroków od miejsca zamieszkania.

Dynamiczny rozwój poprzez franczyzę

Doskonałe wyniki sprzedaży osiągane z roku na rok są najbardziej przekonywującym dowodem, że strategia gdzie kluczowe znaczenie mają lokale oraz inwestycje w reklamę daje Telepizzy realną szanse na pozostanie liderem rynku gastronomicznego także w kolejnych latach. Te sukcesy i dalszy wzrost popularności nie pozostają niezauważone przez prywatnych inwestorów, którzy decydują się dołączyć do grona franczyzobiorców. Inwestycja w lokal z logo Telepizza z finansowego punktu widzenia jest identyczna jak w każdy inny rodzaj pizzerii, – ale w przypadku współpracy w ramach sieci Telepizza od pierwszego dnia stawiać czoła wyzwaniom rynku pomaga zespół specjalistów i siła jednej najbardziej znanych marek w Polsce. To znacznie zmniejsza ryzyko, jakie jest w naturalny sposób związane z każdym biznesem i decyzją, aby otworzyć własną działalność gospodarczą.

Zobacz nasz katalog sieci franczyzowych i sprawdź która franczyza będzie dla Ciebie najkorzystniejsza.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram