Usługi kosmetyczne są w cenie

Autor: Redakcja
Data dodania: 22 czerwca 2015
Kategoria:

O tym, że działanie na licencji jest optymalnym rozwiązaniem dla firmy, która chce rozwinąć się w branży kosmetologicznej mówi nam Arkadiusz Wojtczak, product manager sieci Instytutów Kosmetologii i Salonów Partnerskich Image.

Zapotrzebowanie na specjalistów z zakresu kosmetyki oraz pielęgnacji zdrowia i urody jest w Polsce coraz większe. Według danych Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie od 1999 rynek kosmetyczny jest jednym z najbardziej dynamicznych.

Wzrastająca liczba gabinetów kosmetycznych czy salonów odnowy biologicznej jest odpowiedzią na zainteresowania tego typu usługami. Jest to również branża, która swój rozwój zawdzięcza m.in. franczyzie.

Oferta partnerska jest głównym motorem rozwoju naszej sieci. Obecnie mamy dwie jednostki własne i osiem partnerskich – opowiada Arkadiusz Wojtczak, product manager sieci Instytutów Kosmetologii i Salonów Partnerskich Image.

Dodaje, że współpraca z tą firmą to możliwość działania w branży kosmetycznej pod szyldem i z wsparciem sprawdzonej marki, która jest obecna na rynku kosmetyki profesjonalnej od 19 lat.

Od inwestorów wymagamy chęci i zaangażowania. My jako franczyzodawca stanowimy zaplecze merytoryczne. Od franczyzobiorcy nie wymagamy opłaty licencyjnej ani żadnych innych ukrytych opłat. Aby przystąpić do współpracy, niezbędne jest wyposażenie salonu w urządzenia oraz kosmetyki profesjonalne. Z tego względu proponujemy do wyboru kilka gotowych konceptów wyposażenia gabinetu. Dobór urządzeń i kosmetyków zależy jednak od indywidualnych ustaleń – kontynuuje Arkadiusz Wojtczak.

Podkreśla, że osiągniecie sukcesu w prowadzeniu instytutu czy salonu kosmetologicznego wymaga pełnego zaangażowania. Właściciel salonu nie musi posiadać wykształcenia kierunkowego.

Inwestycja w wyposażenie Salonu Kosmetologii Image wynosi od 49 tys. netto do 89 tys. zł netto. Z kolei inwestycja w Instytut Kosmetologii wymaga od 99 tys. zł netto do 199 tys. zł netto. Zwrot z inwestycji przewidywany jest po około roku od otwarcia. Szczegółowe kwestie ustalane są podczas pierwszego spotkania.

Rozwój biznesu we franczyzie wybiera wiele znanych marek kosmetycznych, m.in.: Dr Irena Eris Kosmetyczne Instytuty (minimalna kwota inwestycji 150 tys. zł), DepilConcept (minimalna kwota inwestycji 59,7 tys. zł - jest oferta dla istniejących salonów kosmetycznych, które chcą zwiększyć zyski), Tanrei (minimalna kwota inwestycji 120 - 150 tys. zł netto plus koszt odpowiedniej adaptacji lokalu) czy YASUMI Instytut Zdrowia i Urody (minimalna kwota inwestycji do 220 tys. zł netto plus koszty adaptacji lokalu). Jest to jedna z branż, gdzie działanie na licencji zyskuje coraz większą popularność zarówno ze strony firm oferujących sprawdzone koncepty biznesowe, jak i przedsiębiorców budujących własny biznes.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram