Bistro popularnym formatem gastronomicznym

Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: Meat & Fit
Minimalna kwota potrzebna do otwarcia punktu stacjonarnego Meat & Fit to około 30 tys. zł.

Do sieci małopowierzchniowych punktów gastronomicznych typu bistro serwujących burgery, sanwiche, shake, smoothies i sałatki dołączą kolejne bary franczyzowe.

Pod marką Meat & Fit działają obecnie dwa lokale franczyzowe. W listopadzie tego roku zostaną otwarte dwa kolejne punkty należące do franczyzobiorców.

Bary będą działać w Warszawie i Złotowie, ich właściciele to nowi partnerzy, którzy w tym roku podjęli decyzję prowadzenia własnego biznesu pod naszym szyldem – mówi nam Anna Chmielecka, manager ds. franczyzy 7th Street i Meat & Fit.

W menu Meat & Fit znajdują się przekąski (m.in. sałatki, sandwiche, burgery z grillowaną wołowiną, długopieczoną wieprzowiną - pulled pork, kurczakiem oraz burgery wege). Natomiast dla łasuchów są gofry, shakes, ciasta oraz kawa w kilku odsłonach. Lokale oferują również desery typu „fit” na bazie jogurtu naturalnego.

Minimalna kwota potrzebna do otwarcia punktu stacjonarnego Meat & Fit to około 30 tys. zł w przypadku gotowego punktu, w którym działał inny koncept gastronomiczny. Natomiast kwota wybudowania nowego obiektu według standardów sieci nie powinna przekroczyć 60 tys. zł w zależności od wielkości punktu. Istnieje też możliwość leasingu sprzętu gastronomicznego.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram