Spółka Przewozy Regionalne planuje zbudować franczyzową sieć kas, które będą działać na dworcach kolejowych.
Jak poinformował prezes spółki Krzysztof Mamiński, w tym roku rozpocznie się wprowadzanie nowej marki klienckiej Polregio, pod którą będą kursować pociągi przewoźnika. Zaznaczył, że nie chodzi tu o zmianę nazwy spółki, a zmianę marki konsumenckiej. Pierwsze pociągi z nowym logo zaczną kursować jeszcze w tym roku.
Pod szyldem Polregio przewoźnik będzie rozbudowywać kanały sprzedaży, w tym wprowadzić nowy standard dworcowych okienek kasowych.
Krzysztof Mamiński dodał, że firma chce połączyć agencyjne sprzedaży biletów z własnymi. Do obsługi kas na dworcach zastosuje metodę franczyzy. Franczyzobiorcy zostaną wyłonienie w drodze przetargu.
Ponadto, Przewozy Regionalne panują wdrożyć w swoich kasach sprzedaż biletów autobusowych. Na razie nie będą to jednak wspólne bilety – będzie można w jednym miejscu kupić bilet na autobus i pociąg.