Bilans 2012 roku: 9 nowych sklepów, z czego 4 franczyzowe

Autor: Redakcja
Data dodania: 29 stycznia 2013
Kategoria:
giacomo_conti

Giacomo Conti, oferująca odzież dla mężczyzn, planuje dalszą ekspansję w istniejących centrach handlowych o ugruntowanej pozycji na rynku. 

Obecnie sieć Giacomo Conti składa się z 34 salonów, z czego 9 otwarto w 2012. Na ten rok planowana jest dalsza ekspansja w istniejących już centrach handlowych. W ten sposób spółka chce zminimalizować ryzyko niepowodzenia inwestycji.

Potencjalny franczyzobiorca, zainteresowany prowadzeniem własnego salonu Giacamo Conti, powinien liczyć się z minimalną kwotą inwestycji na poziomie 100 tys. zł. Aktualne wymagania dotyczące powierzchni salonów wahają się od 70 do 120 mkw. w zależności od wielkości miasta, w którym dana placówka ma funkcjonować. Wyszukanie lokalu pozostaje po stronie franczyzobiorcy, franczyzodawcy pozostaje kwestia akceptacji.

Powstała w 2006 roku marka Giacomo Conti na początku działalności miała w swojej ofercie tylko garnitury i koszule. Po otwarciu pierwszych salonów w Poznaniu i okolicach firma zdecydowała się na poszerzenie oferty o odzież typu casual.

Adam Gieras

Dołącz do newslettera

zobacz więcej

Data dodania: 28 września 2022
Analiza założeń do projektu ustawy o umowie franczyzy
Data dodania: 2 września 2022
Piękno i pieniądze
Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram