Biesiadowo chce wyjść poza Polskę

Autor: Redakcja
Data dodania: 29 marca 2010
Kategoria:
pizzeria-biesiadowoRozmowy z potencjalnymi masterfranczyzobiorcami toczą się już w Anglii i Rosji. Mieliby oni rozwijać zagranicą zarówno markę Biesiadowo jak i Crazy Piramid Pizza. Tymczasem organizator tych sieci pracuje już nad kolejnym konceptem – restauracji grillowych – dowiedział się portal FranczyzawPolsce.pl.

Biesiadowo zakończyło ubiegły rok z liczbą 31 pizzerii pod tą marką oraz jedną pod marką Crazy Piramid Pizza (dołączoną do własnego lokalu w Aleksandrowie Łódzkim). - Dziś mamy już podpisanych ponad 40 umów franczyzowych na Biesiadowo, czyli od początku tego roku przybyło ponad dziesięć. Pozyskaliśmy też już sześciu franczyzobiorców dla naszej nowej marki – Crazy Piramid Pizza – mówi Wojciech Goduński, właściciel Biesiadowa.

Pierwsza franczyzowa Crazy Piramid Pizza rozpoczęła już działalność w Łodzi. Kolejne powstaną w Kielcach, Głogowie, Chełmie oraz dwie w Warszawie. W większości przypadków będzie to po prostu oferta oraz marka dołączona do innych działających już lokali. Pierwszy samodzielny lokal pod tą marką powstanie w Chełmie. - Zakładamy jednak, że rozwój w innych lokalach będzie przeważał  - przyznaje Wojciech Goduński. W takim przypadku koszt zamyka się w 20 tys. zł i skałada się na niego przede wszystki zakup odpowiedniej maszyny do wypieku pizzy – rożka. Otwarcie samodzielnego lokalu Crazy Piramid Pizza może się odbyć w dwóch wariantach – mała kilkumetrowa budka z pizzą podawaną przez okienko (koszt 25 tys. zł) bądź większy, ok. 70-metrowy lokal ze stolikami i poszerzonym menu (55 tys. zł).

Pomimo że firma zaplanowała na ten rok bardzo intensywny rozwój w Polsce, na tych planach nie poprzestaje. - Chcemy wyjść z naszymi konceptami zagranicę. Pojawili się już pierwsi zainteresowani z Anglii i Rosji, z którymi obecnie prowadzimy rozmowy o rozwijaniu na tych rynkach zrówno Biesiadowa jak i Crazy Piramid Pizza. Chcielibyśmy również pozyskać masterfranczyzobiorców z innych krajów europejskich – mówi Wojciech Goduński.

Biesiadowo pracuje także nad wprowadzeniem na rynek trzeciego konceptu – będą to restauracje grillowe. - Nie chcę na razie zdradzać szczegółów. Jesteśmy w trakcie przygotowywania pierwszej restauracji, naszej własnej, która będzie się mieściła w Łodzi. Mogę tylko powiedzieć, że tradycyjnie, będzie to najtańszy koncept franczyzowy tego typu na rynku – zapowiada Goduński. Przypomnijmy, że inwestycja w Biesiadowo to – według deklaracji centrali – ok. 40 tys. zł. Z przeprowadzonego przez portal FranczyzawPolsce.pl wywiadu z jednym z franczyzobiorców sieci wynika, że na pokrycie wszystkich kosztów na starcie potrzebował ok. 80 tys. zł. Wiele zależy od stanu lokalu i zakresu prac. Jednak nawet przy podwojonej kwocie jest to najtańsza franczyza wśród pizzerii na rynku.

Joanna Cabaj - Bonicka
jcabaj@arss.com.pl

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Data dodania: 10 sierpnia 2022
Sieć Duży Ben ma już 250 sklepów
Data dodania: 9 sierpnia 2022
Franczyza czy własny biznes?
Data dodania: 8 sierpnia 2022
Franczyza na niepewne czasy
Data dodania: 5 sierpnia 2022
Żabka liczy już 8500 sklepów

zobacz więcej

Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram