Największa w Polsce sieć lokali samoobsługowych z jedzeniem na wagę w ujednoliconej cenie za 100 g otworzyła 60 punkt. W planach firmy jest dalszy rozwój sieci lokali zarówno własnych, jak i franczyzowych.
– 1 marca br. zainaugurowała działalność restauracja Olimp w Centrum Handlowym M1w Poznaniu. Jest to piąty lokal pod marką Olimp w tym mieście. Tym samym nasza sieć liczy obecnie 60 lokali własnych i franczyzowych. W najbliższych tygodniach planujemy kolejne otwarcia - tym razem w Łodzi i w Katowicach – mówi Izabela Domaradzka, koordynator projektów w Grupie Gastromall, do której należy samoobsługowa sieć lokali.
Restauracje Olimp to najszybciej rozwijający się koncept w segmencie jedzenia serwowanego na wagę. W 2016 roku pod tym szyldem zostało otwarto 13 lokali.
W zestawieniu, które znalazło się w najnowszym raporcie Akademii Rozwoju Systemów Sieciowych „Franczyza w gastronomii 2016: Apetyt coraz większy” Olimp zajmuje 10 miejsce na liście 15 największych sieci gastronomicznych w Polsce rozwijających się poprzez franczyzę (rok temu znajdował się na 12 pozycji). Pełny raport znajduje się w najnowszym numerze magazynu "Franczyza&Biznes".