Biedronka zwiększyła liczbę franczyzowych sklepów

Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: Logo Biedronki
Biedronka zwiększyła liczbę franczyzowych sklepów

Najpopularniejsza sieć dyskontowa w Polsce ma ponad 60 sklepów franczyzowych, które działają w małych miejscowościach.

Biedronka rozwija się w oparciu o franczyzę. Jak podaje serwis wiadomoscihandlowe.pl, sklepy partnerskie są otwierane głownie na wsi i w mniejszych miejscowościach, zamieszkanych przez poniżej 15 tys. mieszkańców. Biedronka nie reklamuje swojej oferty współpracy franczyzowej.

Takiej informacji nie znajdziemy na stronie korporacyjnej firmy. Może to być m.in. wynikiem tego, że przedsiębiorstwo wciąż bada rynek i próbuje stworzyć optymalny koncept franczyzowy.

Przypomnijmy, że według zapowiedzi firmy, franczyza w Biedronce nie jest egzotyczną ciekawostką, lecz pełnoprawnym elementem strategii. Ma to pomóc w dotarciu do większej liczby klientów. Testy modelu franczyzowego Biedronka rozpoczęła na początku 2013 r.

Przez pierwsze dwa lata zostało otwarto około 45 tego rodzaju sklepów, jednak później ekspansja zahamowała. Jak dowiedzieliśmy się w biurze prasowym JMP, w całym 2016 r. uruchomiono tylko cztery placówki franczyzowe Biedronki i tyle samo otwarć udało się dokonać od stycznia do września 2017 r.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram