W sieci Biedronka obecnie działa ok. 45 sklepów partnerskich. Ten format popularnego dyskontu jest wciąż weryfikowany pod kątem spójności z ofertą marki Biedronka – poinformowało nas biuro Jeronimo Martins Polska (JMP), właściciela sieci.
Testy nad uruchomieniem franczyzowych Biedronek jeszcze się nie skończyły. – Otworzyliśmy ok. 45 sklepów w tym formacie. Są one ulokowane w mniejszych miejscowościach. Ta forma funkcjonowania sklepów jest ciągle weryfikowana pod kątem spójności z ofertą marki Biedronka – tłumaczy JMP.
Sieć pracuje także nad zwiększeniem wyników sprzedaży. W tym osiedlowym Biedronkom ma pomóc loteria skierowana do klientów dyskontów, która ruszyła we wrześniu br. Jakie są jej wyniki?
– Dane dotyczące sprzedaży udostępniamy wyłącznie w odniesieniu do całej sieci i w oparciu o komunikaty grupy, co wynika z obecności Jeronimo Martins na lizbońskiej giełdzie. Jednocześnie informujemy, iż loteria, która została uruchomiona w sklepach Biedronka, cieszy się dużym zainteresowaniem wśród naszych klientów. Od tego czasu w ich rękach znalazło się już ponad 60 tys. zdrapek z nagrodami, a wśród nich 18 z samochodami marki Volkswagen Golf Sportsvan. W puli wszystkich wygranych znajduje się łącznie ponad 500 tys. nagród – zachęca do robienia zakupów w sklepach w tej sieci JMP.
Każdy, kto zrobi zakupy za ponad 50 zł (z promocji wyłączone są papierosy i alkohol), otrzymuje zdrapkę. Do wygrania jest m.in. 100 samochodów Volkswagen Golf Sportsvan, aparaty fotograficzne, iPady mini, smartfony, PlayStation oraz ekspresy do kawy. Wartość puli nagród wynosi ponad 18 mln zł.
INK