Bezpieczny biznes

Data dodania: 13 grudnia 2019
Kategoria:
Foto: CUK

Multiagencja CUK Ubezpieczenia prowadzi swoją siec franczyzową już od 12 lat i posiada ponad 330 placówek franczyzowych, placówek partnerskich, w tym także o statusie premium. Z roku na rok sieć placówek pod szyldem CUK Ubezpieczenia powiększa się, a własny biznes o takim charakterze przyciąga coraz więcej chętnych.

Żeby zacząć trzeba mieć zaledwie kilka tysięcy złotych na inwestycje. Niski próg wejścia powoduje, że coraz więcej młodych ludzi decyduje się otworzyć punkt franczyzowy i zarabiać na pomocy polskim konsumentom w wyborze najkorzystniejszych ubezpieczeń.

– Dzięki temu, że CUK Ubezpieczenia obejmuje nie tylko duże ośrodki miejskie, szanse na rozwinięcie własnej działalności mają też mieszkańcy mniejszych miast. Ponadto, zawsze istniej możliwość na powiększenie działalności i utworzenie nowych oddziałów w innych miejscach. Dzięki temu, że CUK nie daje ograniczeń związanych z ilością otwartych placówek, można stworzyć swój własny mini-region z siecią franczyz multiagencji  – mówi Artur Buchwald, właściciel pięciu placówek CUK.

Multiagencja oferuje swoim franczyzobiorcom wszelkiego rodzaju szkolenia, wsparcie marketingowe, a także liczne narzędzia ułatwiające wyliczanie składek i ubezpieczanie swoich klientów.

Kwota na „start”, jaką nowy franczyzobiorca powinien dysponować, nie przekracza 15 000 zł. – Staramy się, aby każda z placówek pod naszym szyldem godnie reprezentowała naszą firmę, jednocześnie nie chcemy, aby któryś z naszych nowych partnerów musiał przepłacić. Kwota przewiduje zaopatrzenie lokalu w meble oraz niezbędne do pracy narzędzia, jak na przykład komputery. Oprócz podstawowych rzeczy, które powinny się znajdować we franczyzie, zależy nam na tym, aby wystrój był odpowiedni dla potencjalnego klienta i sprawiał, że wizyta w placówce będzie czystą przyjemnością – komentuje Łukasz Lenkiewicz, Kierownik Sprzedaży Sieci Zewnętrznej CUK Ubezpieczenia.
Trzeba pamiętać, że wkład własny to obowiązkowy punkt podczas nawiązania każdej współpracy franczyzowej, a tym bardziej własnej działalności. Kwota jaką należy zainwestować szybko jednak zaczyna się zwracać, a to za sprawą wysokiej prowizji.
– Specjalnie na potrzeby naszej sieci franczyzowej, stworzyliśmy autorski program CUK, który sprawia, że zarobiona prowizja jest o 3, 5 lub 8% wyższa. Ponadto chcemy, aby nasi partnerzy byli stale poinformowani i zmotywowani, tak więc co roku w marcu organizujemy tak zwaną Galę Złotych Rombów, a trzy miesiące później Konferencję Horyzonty Ubezpieczeń dla wszystkich punktów partnerskich. Dzięki temu osoby pracujące pod naszymi skrzydłami są na bieżąco z wszelkimi nowymi rozwiązaniami i produktami, otrzymują nagrody i wyróżnienia za osiągnięcia, a także mają szansę na integrację i wymianę doświadczeń z osobami z różnych części Polski – dodaje Kierownik Sprzedaży Sieci Zewnętrznej multiagencji CUK Ubezpieczenia.  

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design