Best Western - rozbudowa programu lojalnościowego

Autor: Redakcja
Data dodania: 8 listopada 2013
Kategoria:
Best Western - rozbudowa programu lojalnościowego

Program lojalnościowy Best Western Rewards rozbudowuje ofertę w Polsce. Punkty zebrane w sieci hoteli można wymieniać na audiobooki dostępne w serwisie internetowym audioteka.pl.

Program ruszył w listopadzie. Audioteka.pl jest serwisem internetowym dystrybuującym audiobooki poprzez własną mobilna platformę cyfrowej dystrybucji treści audio obejmującą aplikacje na smartfony, tablety i samochody. Rozpoczęte w listopadzie partnerstwo z portalem da polskim członkom Best Western Rewards możliwość zamiany punktów z programu na dowolne książki do słuchania. Będą mogli korzystać również z dodatkowych promocji na platformie, stworzonych wyłącznie z myślą o nich.

Best Western Rewards to program lojalnościowy sieci hoteli, zrzesza 20 mln członków. Stali goście otrzymują punkty, które mogą zamienić na wybrane nagrody. - Dotychczas punkty wymieniane były m.in. na kolejne noclegi, mile lotnicze oraz inne usługi dodatkowe. Warto dodać, że w najbliższych miesiącach planujemy jeszcze bardziej zintensyfikować proces rozwoju Best Western Rewards na polskim rynku. Nawiązanie współpracy z serwisem audioteka.pl to ważny krok w tym kierunku - mówi Gheorghe Cristescu, Dyrektor Best Western na Polskę.

Audioteka współpracuje z ponad 350 wydawcami z całego świata, oferując tysiące tytułów. Platforma działa w Polsce, Czechach, Hiszpanii, Francji, oraz w Szwecji i Niemczech. Najbliższe plany rozwoju spółki zakładają uruchomienie serwisów w Finlandii, Norwegii, na Węgrzech, w Turcji, na Litwie, a także w Rosji, Wielkiej Brytanii oraz we Włoszech.

- Jesteśmy przekonani, że współpraca z największą na świecie rodziną hotelową Best Western ułatwi nam dotarcie do wielu nowych użytkowników książek do słuchania szczególnie, że są to osoby podróżujące, czyli potencjalni słuchacze audiobooków. Nie wykluczamy także rozbudowy jej zakresu w przyszłości - mówi Marcin Beme, twórca serwisu audioteka.pl.

Obecnie, do końca 2013 r. sieć udostępnia specjalną ofertę, dzięki której każdy, kto zarezerwuje pobyt w hotelu Best Western przez oficjalną stronę internetową sieci www.bestwestern.pl, otrzyma 500 punktów do wykorzystania w ramach programu.

Franczyzobiorca Best Western otrzymuje od firmy pełne wsparcie marketingowe. Hotele uczestniczą w centralnym systemie rezerwacji, są reprezentowane na targach branżowych, a informacja o nich umieszczana jest w specjalnym przewodniku po hotelach Best Western. Poza tym franczyzobiorca wraz z całym personelem obejmowany jest systemem szkoleń. Musi też świadczyć usługi zgodne ze standardami marki.

Właściciele hoteli, którzy podejmą decyzję o przynależności do sieci Best Western, muszą liczyć się z okresem przejściowym – jest to czas na wprowadzenie zmian i dostosowanie obiektu do narzuconych standardów. Zdecydowanie łatwiej sytuacja wygląda, gdy franczyzobiorca decyduje się na przyłączenie do sieci w momencie budowy obiektu. Wskazówki udzielane przez Best Western zaoszczędzają w tym przypadku czas i zmniejszają koszty inwestycji – nie trzeba np. przerabiać źle zaprojektowanego budynku.

Dołącz do newslettera

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram