Właściciel sklepów z odzieżą dziecięcą szuka partnerów w większych miastach

Data dodania: 14 stycznia 2016
Kategoria:
Foto: 5.10.15

Rośnie rynek sklepów z odzieżą dla dzieci polskich producentów działających w formacie franczyzy. Marki, które do niedawna stawiały na rozwój w małych miejscowościach szukają partnerów w większych miastach.

Według najnowszego raportu Akademii Rozwoju Systemów Sieciowych, artykuły dla dzieci oferuje 13 marek franczyzowych (w raporcie zostały ujęte jedynie te firmy, które nie tylko przygotowały program współpracy partnerskiej, ale już zbudowały sieci franczyzowe). Jednym z największych segmentu tego rynku jest odzież.

Sieci oferujące markowe ubrania dla dzieci i młodzieży miały za sobą udany rok pod względem rozwoju placówek partnerskich. To m.in. Reporter Young, Coccodrillo i 5.10.15. Ta ostatnia jest jedną z największych sieci, liczy około 230 sklepów, z czego ponad 170 to jednostki franczyzowe.

W 2016 roku zamierzamy kontynuować rozwój franczyzy. Sklepy partnerskie są ważną częścią naszego biznesu. W związku z coraz większą obecnością marki w mniejszych miejscowościach, planujemy otwierać więcej sklepów tego typu także w galeriach handlowych mieszczących się w większych miastach – mówi nam Katarzyna Kołtuniewicz z firmy 5.10.15.

Firma jest też aktywna w przestrzeni e-commerce. W grudniu 2015 roku został uruchomiony nowy sklep internetowy 5.10.15. Platforma stanowi punkt wyjściowy do pełnej realizacji strategii omnichannel, która umożliwi integracje e-sklepu ze stacjonarnymi punktami sprzedaży na terenie całego kraju. Usprawnienie integracji systemów pozwala na szybsze dostarczanie zamówień do klientów. Dzięki temu większość paczek jest wysyłana w dniu zamówienia, a dostarczana dzień po nim.

Dla tych, którzy myślą o franczyzie 5.10.15. istotna jest m.in. informacja o kosztach inwestycji. Minimalna kwota potrzebna na uruchomienie własnego sklepu wynosi 29990 zł (to całkowity koszt wyposażenia sklepu, nie obejmuje licencji oraz kosztów adaptacji lokalu). Opłata za przystąpienie do systemu wynosi 15 tys. zł (jednorazowo) lub 18 tys. zł (36 rat po 500 zł).

Korzyści dla franczyzobiorcy wynikające z działania pod szyldem marki 5.10.15. to brak opłaty za towar (firma zapewnia produkty, zarządza nimi i ponosi koszty przecen). Szybki i uproszczony proces otwarcia sklepu (tylko 4 tygodnie). Firma pomaga też w doborze odpowiedniej lokalizacji. Franczyzobiorca rozlicza się na zasadzie prowizji od obrotu.

Więcej szczegółów na temat współpracy z marką 5.10.15 znajduje się w naszej bazie systemów franczyzowych.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design