Jedna z firm zarządzająca sieciami gastronomicznymi w Polsce chce zwiększyć liczbę lokali na naszym rynku.
W ciągu najbliższych pięciu lat AmRest Holding chce podwoić liczbę restauracji w Europie Środkowo-Wschodniej. Obecnie w regionie działa ich 505, z czego 326 w Polsce. Realizacja nowej strategii oznaczać będzie otwieranie przynajmniej 40 nowych placówek w skali roku. W tym roku inwestycje spółki mają osiągnąć 90–100 mln zł.
Od 1993 roku AmRest rozwija portfolio marek, takich jak KFC, Pizza Hut, Burger King i Starbucks w oparciu o franczyzę i współpracę typu joint venture. Poszukuje coraz nowszych kanałów dotarcia do klientów.
W tym roku kontynuuje rozwój sezonowych kawiarni Starbucks. Pierwszy letni punkt Gdynia Summer Village został uruchomiony rok temu. Od 1. lipca na plaży w Sopocie działa druga sezonowa kawiarnia znanej marki. Wakacyjny lokal będzie otwarty do 30. września.
AmRest jest też właścicielem marki La Tagliatella, która rozwijana jest zarówno przez restauracje zarządzane przez spółkę, jak i poprzez franczyzę. Niedawno do portfolio AmRest dołączyły dwie chińskie marki - Blue Frog i KABB.