Według zapowiedzi z zeszłego roku, w 2013 na rynku miało zakwitnąć 15 nowych Stokrotek. Prezes sieci, Dariusz Kalinowski, mówi "Będziemy bardzo bliscy tej liczby". W 2014 liczba sklepów zwiększy się o kolejne 30 oraz - to nowość - o placówki franczyzowe. Rocznie ma ich powstawać nawet kilkadziesiąt, głównie w dużych miastach, bo to do nich migrują konsumenci. Firma zarezerwowała środki na dostosowanie wyglądu franczyzowych Stokrotek do standardów sieci. Niezależnie od formy sklepu, mają być one identyczne.
Prezes Kalinowski zapowiada też poszerzenia asortymentu Stokrotek. Sieć rozwija też własną sieć logistyczną. Pod Warszawą powstało nowoczesne centrum o powierzchni 30 tys. mkw. oraz osiem mniejszych tzw. cross-docków, czyli magazynów przeładunkowych, w całym kraju. Proces usprawniania logistyki ma zakończyć się w ciągu kilku tygodni.
KB