Biznes pod szyldem BeautifulSkin szybko się rozwija

Autor: Redakcja
Kategoria:

Nadia Romaszkowa, lekarz dermatolog od miesiąca prowadzi gabinet BeautifulSkin w Poznaniu. Już w tak krótkim czasie udało jej się zdobyć na tyle liczną grupę klientów, że w salonie wykonywanych jest 10-12 zabiegów dziennie.

Co spowodowało, że zdecydowała się Pani na otwarcie salonu fotoepilacji?
Pracując w branży dermatologii estetycznej, zauważyłam rosnące zapotrzebowanie na usługi fotoepilacji i estetyki, a po bardzo dokładnym zbadaniu rynku doszłam do wniosku, że sieć BS pod każdym względem pozytywnie wyróżnia się na tle konkurencji.

Co dokładnie przekonało Panią właśnie do tej sieci?

BS powstało w sposób zupełnie naturalny. Firma od 15 lat zaopatruje w najbardziej nowoczesny i jakościowy sprzęt gabinety kosmetyczne i lekarskie w całej Polsce. To właśnie profesjonalizm i duże doświadczenie w branży spowodowało, że przyłączyłam się do BS. Firma oferuje też duże wsparcie marketingowe. Po prostu jest rozpoznawalna. Działając w sieci i ja już zdążyłam to wyczuć. Mogę liczyć na BS w każdej kwestii.

Co może Pani powiedzieć na temat technologii stosowanych w gabinecie BeautifulSkin?

Gabinety BS charakteryzują się najwyższej jakości zaawansowanym technologicznie sprzętem. Urządzenia IPL wzbogacone zostały o technologię RF oraz nowoczesny system chłodzenia, dzięki temu zabiegi charakteryzują się zwiększoną skutecznością oraz zmniejszoną odczuwalnością. Gabinety mają możliwość poszerzania dostępnych technologii o najnowsze osiągnięcia w branży kosmetologii.

Z jakiego rzędu kosztami powinien liczyć się potencjalny inwestor chcący uruchomić gabinet BeautifulSkin?

Wkład własny, jakim musi dysponować potencjalny inwestor, to minimum 30 tys. zł. Wysokość inwestycji zależy przede wszystkim od stanu lokalu. Wstępna opłata franczyzowa uzależniona jest od wyboru pakietu i wynosi od 70 do 99 tys. zł netto. Różnica w cenie wynika z tego, że franczyzobiorca ma do wyboru urządzenia i wyposażenie różnych producentów. Sam komponuje ostateczny zestaw i w zależności od tego uiszcza odpowiednią opłatę zawierającą się w tym przedziale. Co ważne, istnieje możliwość leasingu. Stąd, jak wspomniałam, wystarczy kapitał na remont lokalu. Nie ma żadnych dodatkowych ukrytych kosztów.

Od jak dawna działa Pani gabinet? Czy od początku jest rentowny? Kiedy spodziewa się Pani uzyskać zwrot z inwestycji?

Gabinet działa dopiero od miesiąca, ale już w tej chwili dzienna ilość wykonywanych zabiegów waha się pomiędzy 10 a 12. Konieczne stało się uruchomienie drugiego gabinetu zabiegowego, żeby sprostać oczekiwaniom klientów i skrócić czas oczekiwania na zabieg. Ilość zainteresowanych zabiegami wciąż rośnie i mam nadzieje, że ta tendencja się utrzyma. Trudno jest określić ostateczny termin zwrotu inwestycji, ale wszystko zmierza w dobrym kierunku i liczę na to, że będzie krótszy niż był zakładany.

BeautifulSkin postawiło na mocną konkurencję cenową, koszt zabiegu dla klienta to tylko 95 zł. Czy to nie wpływa na jakość usług?

Absolutnie nie ma to żadnego wpływu na jakość oferowanych usług. W gabinetach nie należących do sieci stosuje się tego samego rodzaju urządzenia, a bardzo często również przestarzałe technologie, utrzymując wysokie ceny. Wieloletnie doświadczenie oraz szeroka wiedza przekazana w trakcie szkoleń daje gwarancje profesjonalizmu personelu gabinetów BeautifulSkin.

W gabinetach BeautifulSkin podstawą są zabiegi wykonywane urządzeniem IPL+RF oraz mezoterapia bezigłowa, jest również możliwość rozszerzenia wachlarza usług. Jakie technologie można dodatkowo wprowadzić, czy, w Pani ocenie, warto to robić oraz jaki jest dodatkowy koszt?

Istnieje możliwość wprowadzenia szeregu innowacyjnych technologii: masaż podciśnieniowy, lipokawitacja, oxybrazja. Koszt rozbudowy oferty gabinetu to jedynie zakup urządzenia. Zamierzam ciągle poszerzać wachlarz zabiegów, w najbliższym czasie  chcę zainwestować w oxybrazję.

Jakie są, w Pani ocenie, największe zalety działalności w tej sieci?

Wieloletnie doświadczenie franczyzodawcy, najnowocześniejsze urządzenia, pełne wsparcie na każdym etapie, elastyczność w negocjacjach, niskie koszty otwarcia gabinetu, to wszystko wpływa na pozytywną ocenę. Zdecydowanie mogę polecić kolejnym franczyzobiorcom sieć BeautifulSkin.

Czy dostrzega Pani jakiekolwiek mankamenty - czy to samego systemu, czy też wynikające ogólnie ze specyfiki działalności, konkurencji na rynku etc.? Może jakieś problemy, wyzwania, które dla franczyzobiorcy bez doświadczenia w tej branży mogą okazać się trudnością?

Konkurencja na rynku jest zjawiskiem naturalnym, istotna jest początkowa faza działalności, kiedy najważniejsza jest oczywiście bardzo dobra, trafnie skierowana reklama oraz bardzo dobrze wyszkolony personel. Franczyzodawca trafnie wskazał nam najefektywniejsze formy reklamy, które przynoszą zamierzone efekty. W tej branży faktycznie mankamentem może okazać się brak gruntownej wiedzy i umiejętności związanych ze specyfiką wykonywanych zabiegów. W moim przypadku nie było tego problemu z racji wykształcenia i wieloletniej praktyki, natomiast personel został gruntownie przeszkolony i może również liczyć na stałą pomoc merytoryczną ze strony franczyzodawcy.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram