Ponad trzykrotnie zwiększyła się liczba sklepów działających w ramach franczyzowej sieci sklepów z odzieżą nową i używaną.
Jeszcze kilka miesięcy temu pod szyldem Bazar Odzieżowy działało 5 sklepów. Obecnie jest ich 17. W ciągu najbliższych trzech miesięcy firma planuje otworzyć około 20 kolejnych sklepów franczyzowych.
– Nowe salony dołączyły do nas pod koniec ub.r. Franczyzowe sklepy zostały otwarte m.in. w Puławach, Zabrzu, Wieluniu i Legionowie. Powierzchnia naszych najmniejszych placówek wynosi 50 m², a największy sklep ma 200 m² – mówi w rozmowie z franczyzawpolsce.pl Jan Kozłowski, właściciel sieci Bazar Odzieżowy.
W Poznaniu, gdzie znajduje się siedziba spółki otwarto też salon wystawienniczo-szkoleniowy, w którym przyszli franczyzobiorcy mogą zapoznać się z ofertą odzieży outletowej znanych światowych firm oraz z pozostałym asortymentem.
Bazar Odzieżowy to marka sieci sklepów z odzieżą nową i używaną, odzieżą outletową oraz hurtowni. Oferowany przez firmę produkt pochodzi z krajów Europy Zachodniej. Franczyzobiorcom firma gwarantuje pełne wsparcie na każdym etapie działalności. Do współpracy zaprasza istniejące sklepy z odzieżą używaną oraz osoby chcące mieć własny dochodowy biznes.