Sieć sklepów rolniczo-technicznych z ponad 25-letnim doświadczeniem w branży, za którą stoi doskonale rozpoznawalna marka- Kramp.
Jedna z niewielu na rynku, które z powodzeniem rozwijają się w małych miastach, czy nawet wsiach. Jest to związane z profilem działalności sklepu, głównie ukierunkowanego na kompleksowe zaopatrzenie rolników w części zamienne do maszyn i ciągników, akumulatory, opony, hydraulikę siłową, transmisję mocy, artykuły eksploatacyjne, odzież, obuwie, zootechnikę, ale również akcesoria zaspokajające potrzeby działkowców, czy właścicieli domków jednorodzinnych.
Korzyści dla franczyzobiorcy
Dla Partnerów PbK, którzy zdecydują się otworzyć sklep czekają wydłużone terminy płatności, program wsparcia marketingowego czy szkoleniowego, atrakcyjny program motywacyjny a także o czym warto wspomnieć m.in. atrakcyjne bonusy roczne, wsparcie dwóch opiekunów terenowych, którzy pomogą w doborze oferty asortymentowej, odpowiadającej potrzebom i oczekiwaniom klientów z sektora rolniczego
Program motywacyjny jest bardzo istotnym elementem PbK, ponieważ jego zadaniem jest premiowanie zaangażowania i wyników dealerów poprzez bonusy. A im większe zaangażowanie i wyniki klient osiągnie, tym bardziej atrakcyjne formy wsparcia i pomoc w ich wdrożeniu może pozyskać
W ramach PbK Partner klienci zyskują od Kramp pełną analitykę (analizę potencjału klientów i model finansowy), a także przygotowanie sklepu do otwarcia wraz z projektem, szkoleniami i kampanią na otwarcie. Po otwarciu sklepu klienci otrzymują plan rozwoju placówki, nad którym czuwają pracownicy Kramp, doświadczeni w obsłudze przedsprzedażowej oraz posprzedażowej.
Wartością dodaną dla PbK Partner są również preferencyjne warunki logistyczne i elastyczność zakupowa.
Dodatkowe wymagania stawiane franczyzobiorcom
Preferowana znajomość branży rolniczej. Posiadanie punktu handlowego (własnego lub wynajętego) o minimalnej wielkości 75m2. Lokalizacja punktu w pobliżu stacji kontroli pojazdów, stacji paliw, sklepu budowlanego, dużego marketu spożywczego, innego otoczenia handlowego, w szczególności rolniczego i okołorolniczego, przy drodze, z min. 5 miejscami parkingowymi dla klientów sklepu. Lokal musi znajdować się na parterze, na jednej kondygnacji.
Dostosowanie wnętrza sklepu do standardów systemu Powered by Kramp oraz wyposażenia go w urządzenia zgodne z systemem.
Koszt inwestycji jest zależny od wybranego modelu współpracy. Orientacyjne koszty przystąpienia do PbK Partner są uzależnione od wielkości sklepu. Każdorazowo nasi przyszli Partnerzy otrzymują projekt aranżacji sklepu wraz z zestawieniem kosztów związanych z wyposażeniem w regały, wizualizacją wewnętrzną i zewnętrzną a także wycenę dobranego wspólnie z klientem asortymentu. Przy założeniu przystąpienia do koncepcji PbK Partner i dedykowania 50m2 powierzchni ekspozycyjnej sklepu, kwota inwestycji kształtuje się od 120 000 zł netto.