Wakacje.pl to krajowy lider w sprzedaży zorganizowanych wyjazdów turystycznych i największy podmiot polskiej e-turystyki ze znaną i silną marką. Jako multiagent posiada bogate portfolio ofert wyjazdowych ponad stu touroperatorów, w tym największych działających na polskim rynku. Obecnie Wakacje.pl to nie tylko internetowe biuro podróży, ale także największa w kraju stacjonarna sieć sprzedaży. Marka Wakacje.pl cieszy się zaufaniem Klientów, czego dowodem jest zdobycie licznych nagród: Złotego Medalu w plebiscytach konsumenckich, Dobra Marka, Superbrands Polska i Laur Konsumenta w latach 2014-2022. Bezpieczeństwo i stabilną pozycję gwarantuje przynależność do grupy Wirtualna Polska Holding S.A.
Korzyści dla franczyzobiorcy
SPRZEDAŻ
Know-how poparte wieloletnim doświadczeniem i systemem szkoleń;
Nowoczesny system CRM do zarządzania sprzedażą i relacjami z Klientem;
Wypracowane standardy sprzedaży zapewniające skuteczność;
Ponad stu touroperatorów w ofercie i preferencyjne warunki sprzedaży usług dodatkowych;
Dostęp do sprzedaży bonów wakacyjnych i unikalnych produktów (oferty na wyłączność, Promesa Pewne Wakacje);
Kierowanie klientów z portalu Wakacje.pl do salonów sprzedaży;
Zagraniczne wyjazdy szkoleniowe gratis dla najlepszych salonów.
MARKETING
Działanie pod znaną, rozpoznawalną, budzącą zaufanie marką;
System dofinansowań lokalnych akcji promocyjnych;
Prezentacja salonu na stronie najpopularniejszego portalu turystycznego;
Udział w akcjach promocyjnych Wakacje.pl i touroperatorów;
Spójny system identyfikacji wizualnej salonów i kompleksowa aranżacja lokalu;
Kampanie wizerunkowe marki Wakacje.pl w mediach.
LOGISTYKA I ADMINISTRACJA
Pomoc w wyborze optymalnej lokalizacji;
Szybkie uruchomienie salonu sprzedaży;
Załatwienie formalności z udostępnieniem ofert touroperatorów;
Zbiorcze rozliczanie prowizji w cyklach tygodniowych;
Stała opieka nad salonami i pomoc dla sprzedawców i właścicieli;
Możliwość korzystania z umów podpisanych przez Wakacje.pl z różnymi podmiotami (w tym płatniczymi i programami kafeteryjnymi: Sodexo, MyBenefit, PayPo, P24Now, płatności ratalne).
Dodatkowe wymagania stawiane franczyzobiorcom
Posiadanie odpowiednich środków finansowych na uruchomienie biura;
Chęć rozwoju marki na lokalnym rynku;
Lokal w galerii handlowej lub przy ulicy handlowej, na parterze z wejściem od ulicy, z dużą witryną, zlokalizowany w centrum miasta, w pobliżu miejsc parkingowych. Powierzchnia sali sprzedaży powyżej 17 mkw.;
Wyspy w pasażach centrów handlowych 10-20 mkw.;
Podłączenie do linii telefonicznej oraz stałe łącze internetowe;
Doświadczenie w obsłudze klienta mile widziane;
Determinacja, otwartość na zmiany, aktywność, ukierunkowanie na osiąganie sukcesów;
Gotowość do udziału w szkoleniach.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
W naszym biznesie cenimy rzetelność i uczciwość, dlatego stawiamy na proste i klarowne zasady.
Łączny koszt inwestycji to ok. 30 tys. zł netto – obejmuje całkowite wyposażanie lokalu oraz materiały marketingowe.
Żadnych dodatkowych opłat miesięcznych;
Brak opłat za współpracę z touroperatorami;
Bezpłatny dostęp do systemu CRM;
Darmowe szkolenia wewnętrzne;
Brak opłat za obsługę helpdesk;
Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej Lux Med;