Franczyza AD AWARDS PARTNER GOOGLE

Informacje podstawowe

Rodzaj sieci
franczyzowa
Zasięg sieci
ogólnokrajowy
Jednostki własne
1
Jednostki franczyzowe
8 jednostek franczyzowych, 6 partnerów biznesowych

Finanse

Minimalna kwota
15 000 zł
Opłata wstępna
brak
Opłata bieżąca
brak
Opłata marketingowa
400 zł/miesięcznie

Kontakt

Osoba kontaktowa
Konrad Waszczyk
Adres e-mail
Numer telefonu
606 987 284

Opis systemu

Charakterystyka systemu

WŁASNA AGENCJA REKLAMOWA

Weź sprawdzony biznes w swoje ręce! Otwórz własną agencję interaktywną (reklama w Internecie) i zarabiaj na tworzeniu stron www, sklepów internetowych, kampaniach reklamowych w Google, Facebook, Instagram, filmach, promocji na Youtube, projektowaniu portali internetowych i aplikacji, pozycjonowaniu stron internetowych (SEO).

AD Awards Partner Google to wyjątkowa okazja biznesowa. Możliwość zarabiania od kilku do kilkudziesięciu tysięcy złotych uzależnione od wartości podpisywanych kontraktów. Oferujemy wysokie prowizje za podpisany kontrakt. Nie musisz mieć doświadczenia w branży internetowej (digital marketing). Cała produkcja jest po naszej stronie. Franczyzobiorca skupia się na pozyskiwaniu nowych klientów. Dostaniesz od nas WSZYSTKO, co jest niezbędne do skutecznego działania. Będziesz reprezentować markę AD Awards Partnera Google Google & FB, więc naprawdę się postaramy, żebyś odniósł sukces!

Co nas wyróżnia?

  • Realna możliwość przekroczenia zysku powyżej 20 tys. zł.
  • Niski próg wejścia – od 15 tys. zł.
  • Szybki zwrot z inwestycji.
  • Wsparcie specjalistów z wieloletnim doświadczeniem sprzedażowym.
  • Własny dział produkcji (14 programistów, 5 grafików, 8 specjalistów e-commerce/SEO/SEM).
  • Ponad 6.500 przeprowadzonych kampanii w pigułce oraz olbrzymie portfolio.
  • 450 zrealizowanych projektów internetowych (strony www, sklepy, portale).
  • 10 lat na rynku reklamy internetowej.
  • Dostaniesz własną stronę internetową w najnowszej technologi (SEO & marketing w pakiecie).
  • Systemy wspierania sprzedaży Sales BOX; portfolio, wzory ofert, zamówień, brief’y.
  • Własne Call Center do umawiania spotkań sprzedażowych dla franczyzobiorców oraz szkolenie z umawiania spotkań.
  • Komfort pracy dzięki automatyzacji procesów i kontroli produkcji.
  • Szkolenia produktowe i sprzedażowe. Wyjazdy ze specjalistami sprzedaży bezpośrednio do klientów.

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

15 tys. zł netto licencja agencyjna (nie musisz posiadać biura) + 400 zł netto miesięczna opłata licencyjna ( dostęp do Sales Box, materiały szkoleniowe oraz marketing dla Partnera).

Korzyści dla franczyzobiorcy

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

Franczyza z Ad Awards Partner Google - co otrzymujesz?

  • Współużytkowanie marki Ad Awards, rozpoznawalnej w całej Polsce.
  • Szkolenia produktowe (teoretyczne i praktyczne), pokażemy, jak skutecznie sprzedawać i obsługiwać klientów. klientów.
  • Szkolenie sprzedażowe – „Gotowe recepty domknięcia sprzedaży w branży reklamowej”, m.in. ze współwłaścicielem AD Awards, Dariuszem Kolberem (ponad 200 wyszkolonych konsultantów ds. reklamy).
  • Szkolenie ze skutecznego umawiania spotkań sprzedażowych oraz pozyskiwania baz kontaktów.
  • Pakiety sprzedażowe – umówimy dla Ciebie pierwszych 20 spotkań sprzedażowych. Następnie w każdym miesiącu będziesz otrzymywał 10 leadów na spotkania sprzedażowe w wybranym mieście.
  • Platforma Wsparcia Sprzedaży – Sales BOX (SalesBOX.AgencjaMedialna.pro).
  • Platforma Wsparcia Sprzedaży – Ad Dealer (AdDealer.pl).
  • Platforma obsługi Klienta i sprzedaży – Ad Sale (FlowDrafter.com).
  • Własna strona internetowa z własną subdomeną (NazwaPartnera.AdAwards.pl) lub domenę (NazwaPartneraAdAwards.pl)
  • Pozycjonowanie regionalne strony internetowej na wybrane miasto.
  • Gotowe oferty, briefy, portfolio, zamówienia i umowy sprzedażowe.
  • Dostęp do sześciu dyrektorów departamentów Ad Awards: Programistyka, Google, Social Media, e-Commerce, Grafika i Video.
  • Wizualizacja materiałów reklamowych dla franczyzobiorcy.
  • Pomoc w pozyskiwaniu finansowania.
  • Marketing w social mediach dla każdego Partnera.
  • Rozwój osobisty.
  • Projekty własnych wizytówek, folderów, ulotek.
  • Nie musisz posiadać biura, możesz działać mobilnie.
  • Licencja agencyjna.
  • Znak towarowy zgłoszony w Urzędzie Patentowym.
  • Wieloletnie Know How biznesu internetowego.

Dodatkowe wymagania stawiane franczyzobiorcom

  • Własna działalność gospodarcza lub gotowość do jej założenia.
  • Laptop lub tablet oraz telefon komórkowy.
  • Podstawowa znajomość obsługi komputera.
  • Zaangażowanie w pracę.

Formularz kontaktowy

Artykuły o franczyzie AD AWARDS PARTNER GOOGLE

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram