Mydlarnia u Franciszka to sieć sklepów kierujących się dewizą „Co natura daje dla ciała i dla ducha”, posiada 20 lat doświadczenia oraz ugruntowaną pozycję w branży. Oferuje gotowy, łatwy i błyskawiczny do implementacji model biznesowy obejmujący pełne know-how. Różnorodność lokalizacji: sklepy stacjonarne w aglomeracjach, mniejszych miastach, salony w galeriach, wyspy handlowe powodują dotarcie do szerszego grona klientów. Największa zaleta, autorska, wielokrotnie nagradzana marka własna Lorient, której produkty nie są dostępne poza siecią, to gwarancja stałego zainteresowania konsumentów.
Korzyści dla franczyzobiorcy
Sprawdzony model biznesowy, pełne know-how prowadzenia biznesu wraz z dużym wsparciem na każdym etapie inwestycji. Pakiet szkoleń dla franczyzobiorców i pracowników. Kompleksowa pomoc w uruchomieniu sklepu (projekt, aranżacja, szyldy, wyposażenie, wskazanie solidnych wykonawców). Dostęp do bardzo wygodnego systemu obsługi zamówień, księgowości i prowadzenia biznesu w postaci platformy online. Sprawnie działający magazyn centralny w Polsce, gwarantowany krótki czas realizacji zamówień (2-4 dni robocze). Do tego bezpłatna opieka zespołu kreatywnego (grafika, fotografa, copywriterów).