Franczyza HAPPY CUTS

Informacje podstawowe

Rodzaj sieci
franczyzowa
Zasięg sieci
międzynarodowy
Jednostki własne
1

Finanse

Minimalna kwota
194 000 zł netto
Opłata wstępna
20 000 zł netto (pierwszy franczyzobiorca zwolniony z konieczności uiszczenia opłaty wstępnej)
Opłata bieżąca
6% od sprzedaży netto
Opłata marketingowa
2% od sprzedaży netto

Kontakt

Strona internetowa
Osoba kontaktowa
Agnieszka Kalinowska, właściciel
Numer telefonu
503 073 859
Ulica
Świętojańska 43/8
Miasto
81-391 Gdynia

Opis systemu

OPIS SYSTEMU

"Happy Cuts” to wyjątkowe miejsce na mapie salonów fryzjerskich. Stworzone z myślą o najmłodszych Klientach, którzy lubią być traktowani na równi z dorosłymi. Dla nas to właśnie mali Klienci są najważniejsi i dla nich dostosowane są nasze usługi oraz wystrój salonu. W naszym salonie strzyżemy, a także wykonujemy inne fryzury, które uwielbiają nasi mali Klienci – karbujemy włosy, pleciemy warkocze i robimy kolorowe pasemka. Małym damom, które odwiedzają nasz salon możemy także pomalować paznokcie lub zrobić bezpieczny, zmywalny tatuaż.

Do naszych salonów zapraszamy całe rodziny! Mnóstwo atrakcji w salonie skierowanych do dzieci, pozwala rodzicom na zadbanie o swoje fryzury, podczas gdy ich pociechy bawią się bezpiecznie tuż obok.

W „Happy Cuts” można skorzystać z takich usług jak:

  • strzyżenie dzieci;
  • strzyżenie dla rodziców;
  • koloryzacja i pielęgnacja KEMON;
  • upięcia okolicznościowe;
  • czesanie;
  • mini mani.

Oferujemy także pakiety usług, które pozwalają na połączenie kilku usług i zaoszczędzenie na wydatkach.

Pomysł na salon fryzjerski dla dzieci powstał w głowie trójmiejskiej mamy, dla której najważniejsze jest szczęście dzieci. Pracując przez wiele lat z maluchami w Stanach Zjednoczonych nauczyła się ona, że pierwsza wizyta u fryzjera może być pełna śmiechu i zabawy. Kiedy przyszedł czas na strzyżenie jej dzieci okazało się, że w Trójmieście i okolicach nie ma miejsc, które chciałyby, to ważne w życiu dziecka i rodzica wydarzenie, ułatwić. Postanowiła zatem wyjść naprzeciw potrzebom dzieci, którym również podczas strzyżenia należy się dopieszczanie i ich rodzicom, którzy nie muszą już głowić się nad tym, jak przekonać dziecko do wizyty u fryzjera.

W salonie HAPPY CUTS dziecko samo wybiera miejsce, w którym chce być czesane – w foteliku samochodziku, motorze, na kolorowym fotelu fryzjerskim, na kolanach mamusi czy tatusia lub wprost na naszym placu zabaw. W trakcie strzyżenia ogląda ulubioną bajkę lub śmieje się z zabaw, które specjalnie dla niego wymyśla nasza przyjazna dzieciom załoga. Dzielny klient za swoją odwagę dostaje oczywiście nagrodę w postaci małego upominku oraz brykania do woli wśród naszych zabawek. Pierwsze strzyżenie nagradzamy dyplomem ze zdjęciem i loczkiem włosków na pamiątkę. A rodzice przez cały ten czas, mając swoje pociechy na oku, relaksują się przy kawie lub herbacie na wygodnej kanapie.

Decydując się na współpracę z nami i otwierając salon fryzjerski pod marką „Happy Cuts” dostajesz koncept świetnie działającego salonu o rozpoznawalnej marce i renomie. Ale to nie wszystko, uczestniczymy w każdym etapie otwarcia Twojego salonu od wyboru miejsca, poprzez projekty architektoniczne, wykończenie, nadzór i pomoc w gromadzeniu dokumentacji, aż po wsparcie i plan marketingowy dla otwarcia nowych salonów oraz wsparcie w codziennym ich prowadzeniu.

KORZYŚCI DLA FRANCZYZOBIORCY

  • funkcjonowanie pod rozpoznawalną dobrze kojarzoną przez klientów marką, o innowacyjnym, elastycznym i profesjonalnym podejściu do klienta oraz zwiększonej aktywności handlowej – optymalizacji sprzedaży,
  • korzystanie z ekonomii skali sieci HAPPY CUTS, atrakcyjne warunki handlowe, cenowe, promocyjne itp., obniżających parametry nakładów inwestycyjnych,
  • przekazanie w pełni sprawdzonej koncepcji prowadzenia działalności, zapewniającej z jednej strony komfort i wygodę klientów oraz stale rosnącą rozpoznawalność marki w nasycającym się otoczeniu konkurencyjnym, a co za tym idzie odpowiedni poziom efektywności ekonomicznej,
  • stały transfer wiedzy operacyjnej o zarządzaniu profesjonalną placówką HAPPY CUTS, związany z indywidualnym traktowaniem potrzeb Franczyzobiorcy wynikających z czynników lokalnego otoczenia rynkowego,
  • dostęp do szkoleń, wiedzy i kompetencji wynikających z konieczności stałego kształcenia i pogłębiania wiedzy fachowej,
  • redukcja kosztów operacyjnej działalności placówki, wynikająca zarówno z zastosowania się do instrukcji zawartych w niniejszym podręczniku operacyjnym, jak i faktu, że wszystkie nowe narzędzia, techniki i działania przed wdrożeniem w placówce franczyzowej są skrupulatnie badane pod kątem efektów w jednostkach własnych, dzięki czemu Franczyzobiorca nie jest narażony na ryzyko nietrafionych pomysłów lub innych negatywnych efektów podejmowanych przez Franczyzodawcę decyzji biznesowych.

DODATKOWE WYMAGANIA STAWIANE FRANCZYZOBIORCY

  • Franczyzobiorca musi posiadać kwalifikacje w zawodzie fryzjera potwierdzone odpowiednimi certyfikatami. Może to być dyplom technika fryzjerstwa, ukończenie szkoły branżowej I stopnia o profilu fryzjerstwo, ukończenie szkoły policealnej, ukończenie specjalistycznego kursu lub nauka zawodu w systemie poza edukacyjnym u mistrza fryzjerstwa. Dodatkowo co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy w zawodzie oraz ukończony kurs pedagogiczny dający uprawnienia do przeprowadzania stażu. Dobrze widziane, ale nie wymagane, byłoby również doświadczenie w zarządzaniu przedsiębiorstwem i zespołem, w tym wiedza z zakresu psychologii.
  • Prywatny inwestor, który wyraża chęć osobistego zaangażowania w prowadzenie przedsięwzięcia poprzez stałą obecność w salonie - najsprawniej działający model przedsiębiorstwa to ten, w którym franczyzobiorca dokłada się do przychodu firmy poprzez obsługę własnych klientów, jednocześnie pełniąc nadzór nad swoimi pracownikami i wspiera ich swoją wiedzą bezpośrednio na miejscu. Może również szkolić stażystów i w ten sposób budować zasoby ludzkie firmy.

 

Formularz kontaktowy

Artykuły o franczyzie HAPPY CUTS

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design