Franczyza QUIOSQUE

Informacje podstawowe

Rodzaj sieci
franczyzowa
Zasięg sieci
ogólnokrajowy

Finanse

Minimalna kwota
1 500 - 2 500 zł netto /m²
Opłata wstępna
od 19 500 zł – opłata wstępna jest przeznaczona na aranżację salonu
Opłata bieżąca
brak
Opłata marketingowa
brak

Kontakt

Strona internetowa
Osoba kontaktowa
Małgorzata Larwa
Adres e-mail
Numer telefonu
502 187 965
Ulica
Wyrzyska 6
Miasto
85-441 Bydgoszcz

Opis systemu

Charakterystyka systemu

QUIOSQUE nieustannie analizuje i odpowiada na potrzeby swoich klientek. Oferta marki jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które chcą czuć się elegancko i swobodnie w ciągu dnia - w pracy czy poza nią. To właśnie dlatego kolekcje łączą ponadczasową elegancję z nowoczesnymi elementami. Dzięki temu ubrania i dodatki sprawdzają się zarówno podczas oficjalnych uroczystości, jak i rodzinnych spotkań, czy weekendowego wypoczynku. W swojej ofercie firma proponuje odzież w rozmiarach od 36 do 48, realizując myśl przyświecającą marce „jesteśmy różne – jesteśmy piękne”. Kolekcje w większości są szyte w Polsce, tworzone na zasadzie wzajemnie uzupełniających się linii, których asortymenty można ze sobą łączyć i zestawiać według indywidualnych potrzeb.

Twarzami marki QUIOSQUE są Ewa Wachowicz i Paulina Krupińska – Karpiel

QUIOSQUE to ponad 25 lat doświadczenia firmy, jej menadżerów i partnerów. Stanowią oni wykwalifikowany zespół, który dba zarówno o jakość, charakterystyczny styl produktów jak i wizerunek marki.

Korzyści dla franczyzobiorcy

Są trzy powody dla których warto otworzyć QUIOSQUE:

1. Łatwiejsze wejście na rynek dzięki:

  • atrakcyjnemu i modnemu produktowi,
  • ujednoliconemu wizerunkowi sklepów i komunikacji z klientem,
  • tej samej jakości obsługi klientów.

2. Bezpłatne korzystanie z „know how” marki, czyli wiedzy o tym:

  • jak projektować i komponować kolekcje odzieży,
  • jak tworzyć sklepy i eksponować produkt,
  • jak często i czym uaktualniać ofertę salonów,
  • jak stymulować sprzedaż.

3. Ograniczenie ryzyka handlowego i finansowego poprzez wejście w sprawdzony i skuteczny system:

  • dzięki możliwości urealnienia business planu,
  • poprzez dostęp do produktu,
  • poprzez zaoszczędzenie czasu na odkrywanie nowych dróg.

Dodatkowe wymagania stawiane franczyzobiorcom

Lokalizacja sklepu - miasta powyżej 30 000 mieszkańców, centra handlowe lub ulice handlowe. Każdorazowo lokalizacja wymaga akceptacji ze strony właściciela marki QUIOSQUE.

Wielkość sklepu – nie mniej niż 100 m² i nie więcej niż 130 m².

Tytuł prawny do lokalu, umowa najmu lub akt własności, stanowią załącznik do umowy o współpracy.

Formularz kontaktowy

Artykuły o franczyzie QUIOSQUE

Data dodania: 14 lipca 2021
Quiosque planuje dalszy rozwój sieci
Data dodania: 12 lutego 2021
QUIOSQUE działa w obronie franczyzobiorców
Data dodania: 19 stycznia 2021
Właściciel marki odzieżowej QUIOSQUE walczy o prawa franczyzobiorców
Data dodania: 9 kwietnia 2020
QUIOSQUE wspiera akcję #zostańwdomu
Data dodania: 10 stycznia 2020
Udany rok w PBH S.A.
Data dodania: 30 października 2019
Nowy salon QUIOSQUE w Zgorzelcu
Data dodania: 17 września 2019
QUIOSQUE w natarciu – trwa rozwój sieci
Data dodania: 26 czerwca 2019
Metamorfoza szafy z QUIOSQUE
Data dodania: 30 maja 2019
Nowy salon QUIOSQUE w Warszawie
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram