Zdrowa Krowa to społeczność zaangażowanych osób, które każdego dnia dbają o to, by dostarczać gościom najwyższej jakości, świeże i zdrowe, a – co najważniejsze – pozyskiwane etycznie jedzenie. Tworzymy jedzenie w duchu “slow food fast”. Stawiamy na świeżość, lokalność i najwyższą jakość surowców. Promujemy etyczną hodowlę wysokojakościowego mięsa. Pochodzi z lokalnej hodowli od byków, które są otoczone dobrą opieką.Codziennie dbamy o wysoką jakość obsługi gości.
Cechuje nas swobodna, niesformalizowana komunikacja i przyjazna atmosfera w zespole. Korzystamy z “zielonej energii”, wprowadziliśmy do oferty 100% roślinne zamienniki mięsa, mamy ekologiczne opakowania.
Wierzymy w partnerskie podejście między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Takie, które są oparte na wiedzy i doświadczeniu obydwu stron.
Oferujemy franczyzę w trzech konceptach restauracyjnych:
restauracja & cocktail bar;
restauracja/burgerownia (koncept przeznaczony dla mniejszych miejscowości);
restauracja w galeriach handlowych.
KORZYŚCI DLA FRANCZYZOBIORCY:
Jesteśmy do dyspozycji franczyzobiorcy już od momentu podpisania umowy franczyzowej, a tak naprawdę jeszcze przed jej podpisaniem. Towarzyszymy naszym franczyzobiorcom na każdym etapie inwestycji, mają oni dostęp do grona ekspertów, nie tylko przed, ale również po otworzeniu swojej restauracji, dzięki czemu zyskują możliwość korzystania ze wszystkich sprawdzonych procesów, które przez wiele lat testowaliśmy i optymalizowaliśmy.
Zdrowa Krowa to stale rozwijająca się marka, stawiająca nie tylko na szkolenia franczyzobiorców, managerów i pracowników restauracji, ale tworząca także nowe, innowacyjne projekty i działania, odpowiadająca na potrzeby zmieniającego się rynku, po to, aby każda restauracja pod brandem Zdrowej Krowy zawsze była o krok przed innymi.
Prócz tego oferujemy oczywiście całe know-how związane z prowadzeniem biznesu gastronomicznego, udostępniamy receptury, dostawców, wszystko to czego franczyzobiorca potrzebuje do uruchomienia własnej restauracji, oczywiście z zachowaniem opracowywanych przez lata standardów.
DODATKOWE WYMAGANIA STAWIANE FRANCZYZOBIORCOM: