Charakterystyka systemu

Otwórz własny oddział Stava i zarabiaj na dowozach jedzenia oraz zakupów
Marzysz o własnym biznesie, ale boisz się, że nie masz odpowiednio dużo pieniędzy? Chcesz już zwolnić swojego szefa i samodzielnie zarządzać swoim czasem? Doskonale! Nasza franczyza jest właśnie dla Ciebie!
Zmieniamy zasady!
Teraz wystarczy tylko 10 000 zł i możesz mieć swój własny biznes. Brak opłaty wstępnej. Nie musisz się martwić wyposażeniem oddziału - to my zapłacimy za niezbędny sprzęt!
Pomagamy restauracjom i sklepom rozwijać biznes na dowozach
Obsługujemy zamówienia spływające z portali (np. Pyszne.pl, Uber Eats, Glovo), jak również te telefoniczne i ze strony internetowej restauracji czy sklepu. Kwestię dowozu sprowadzamy do kilku kliknięć na tablecie. Dla naszych klientów oznacza to:
- Obniżenie kosztów dostaw
- Krótsze czasy dostaw
- Zero kłopotów z kurierami i pojazdami
Stava to lider rynku i wydawca corocznych branżowych raportów o rynku dowozów jedzenia.
Stava jest członkiem Związku Pracodawców HoReCa oraz Polskiej Organizacji Franczyzodawców.
Korzyści dla franczyzobiorcy
- Brak opłaty wstępnej - całkowita inwestycja na start już od 10 tys. zł
- To my wyposażymy Twój oddział - Stava zakupi większość niezbędnego sprzętu, który jest potrzebny na start oddziału
- Osiągasz zyski już od małej skali - oddział może być zyskowny już od 30 dowozów dziennie.
- Masz duży potencjał rozwoju - każdy samochód zaangażowany w dowozy to 1000 - 2500 zł zysku miesięcznie. Największe oddziały angażują po kilkadziesiąt samochodów i nadal rosną. Liczba dowozów w sieci rośnie w tempie ponad 10% miesięcznie.
- Otrzymujesz najlepsze narzędzia - czyli oprogramowanie automatyzujące logistykę, administrację i finanse. Umów się na prezentację i przekonaj się sam, w czym tkwi różnica.
- Korzystasz z zaufania klientów - Stava to marka znana z najwyższych standardów. Zainicjowana przez nas w związku z koronawirusem akcja #bezpiecznedowozy przyciągnęła blisko 20 największych sieci gastronomicznych w Polsce.
- Masz bezpieczeństwo - wynikające ze współpracy ze sprawdzonym partnerem, liderem rynku, o największej skali, renomie i 7-letnim doświadczeniu w branży.
- Najlepsi współpracują właśnie ze Stavą – McDonald’s, Decathlon, KFC, Stokrotka, Pizza Hut, POLOmarket, Gruby Benek i inni
Dodatkowe wymagania stawiane franczyzobiorcom
● Osobiste zaangażowanie w rozwój i prowadzenie oddziału
● Miasto powyżej 40 tys. mieszkańców
● Inwestycja już od 10 tys. zł