Franczyza MINI MELTS SP. Z O.O.

Informacje podstawowe

Rodzaj sieci
franczyzowa
Zasięg sieci
ogólnokrajowy

Finanse

Minimalna kwota
już od 0 zł w modelu partnerskim, 10 000- 15 000 zł w modelu franczyzowym (w tym zatowarowanie, roczna dzierżawa, kaucja)
Opłata wstępna
brak
Opłata bieżąca
zakup produktu
Opłata marketingowa
brak

Kontakt

Strona internetowa
Osoba kontaktowa
Marcin Sroka, Manager ds. Rozwoju Sieci
Adres e-mail
Numer telefonu
605 338 338
Ulica
ul. Królowej Jadwigi 281
Miasto
30-234 Kraków

Opis systemu

Charakterystyka systemu

Mini Melts to międzynarodowa marka, która odniosła sukces w Ameryce, Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie.
Z dwudziestoletnim doświadczeniem i obecnością w ponad 30 krajach, Mini Melts ma największą wiedzę z zakresu lodów mrożonych w ciekłym azocie.

Lody Mini Melts to produkt wyjątkowy z kilku powodów. Wytwarzane są na bazie naturalnych składników: świeżego mleka i naturalnych aromatów. Nie zawierają sztucznych konserwantów i barwników oraz produktów genetycznie modyfikowanych. Największą przewagą jest jednak bardzo oryginalna i niepowtarzalna konsystencja mrożonych kuleczek. Ich unikalna struktura wynika z użycia tzw. zamrażania kriogenicznego - opatentowanej technologii mrożenia w ciekłym azocie w temperaturze -197ºC.

Lody sprzedawane są w 10 smakach:

  • czekoladowym,
  • waniliowym,
  • truskawkowym,
  • banana split,
  • cytrynowo-limonkowym (sorbet),
  • mango (sorbet),
  • gumy balonowej,
  • waty cukrowej,
  • śmietanki z ciasteczkiem,
  • jagodowym.

Oferujemy dwa sposoby podawania:

  1. w kubeczkach zamkniętych (60g)
  2. w kolorowych czapeczkach z daszkiem (80g)

Sprzedaż produktu odbywa się dzięki odpowiednio przystosowanym urządzeniom, wyłącznie przy użyciu atestowanych akcesoriów. Dysponujemy różnymi modelami gotowych stoisk: Compact, Mini Glass, Kiosk oraz bezobsługową maszynę vendingową do sprzedaży zamkniętych porcji z łyżeczką. Dodatkowo istnieje możliwość przygotowania stoiska dedykowanego według indywidualnego zapotrzebowania miejsca sprzedaży.

Korzyści dla franczyzobiorcy

  • sprawdzone modele biznesowe
  • model partnerski - bez wkładu inwestycyjnego, głównie dla istniejących już lokalizacji np. sale zabaw, parki trampolin, lodziarnie, kawiarnie
  • model franczyzowy - samodzielny punkt sprzedażowy z gwarancją wyłączności terytorialnej, wymagający niewielkiego początkowego wkładu finansowego na poziomie 10-15 tys. zł (w tym zatowarowanie, roczna dzierżawa, kaucja)
  • know-how w zakresie prowadzenia punktu i realizowania planów sprzedażowych
  • brak opłat licencyjnych i marketingowych
  • atrakcyjne i elastyczne warunki dzierżawy i kupna stoiska
  • indywidualne podejście do partnera/franczyzobiorcy
  • pomoc w doborze lokalizacji
  • szkolenia zarówno partnera, jak i jego pracowników
  • możliwość wymiany doświadczeń z innymi partnerami
  • opiekun, z którym można nawiązać kontakt i liczyć na jego pomoc
  • ogólnopolskie działania marketingowe
  • rozpoznawalny brand, gwarantujący łatwe dotarcie do klienta
  • atrakcyjne i estetyczne stoiska oraz materiały
  • najwyższa jakość towarów i usług

Dodatkowe wymagania stawiane franczyzobiorcom

- dysponowanie odpowiednią lokalizacją do prowadzenia sprzedaży

Formularz kontaktowy

Artykuły o franczyzie MINI MELTS SP. Z O.O.

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram