Franczyza DA GRASSO

Informacje podstawowe

Rodzaj sieci
franczyzowa
Zasięg sieci
ogólnokrajowy

Finanse

Minimalna kwota
od 150 000 zł (kwota inwestycji zależy od powierzchni i stanu technicznego lokalu)
Opłata wstępna
12 000 zł
Opłata bieżąca
1464,10 zł (w zależności od wybranych pakietów menu)
Opłata marketingowa
brak

Kontakt

Osoba kontaktowa
Opiekunowie Franczyzowi
Adres e-mail
Numer telefonu
504 916 007

Opis systemu

Charakterystyka systemu

Da Grasso to największa franczyzowa sieć pizzerii w Polsce. Istnieje od ponad 20 lat i w jej ramach z powodzeniem funkcjonuje obecnie 186 lokali w 135 miastach Pierwsza pizzeria Da Grasso powstała w 1996 r. w Łodzi. Aktualnie spółka administruje siecią pizzerii na terenie całego kraju zarówno w większych, jak i mniejszych miejscowościach.

Czynnikiem wyróżniającym Da Grasso jest unikalny system franczyzy, zapewniający kompleksowe wsparcie partnerów biznesowych poprzez Centralny System Zakupów, wspólne działania marketingowe, a także wsparcie Opiekuna Franczyzobiorcy, który towarzyszy każdemu od momentu pierwszego kontaktu z siecią.

Tajemnicą sukcesu restauracji Da Grasso jest autorska receptura na wyjątkowe ciasto, a znakiem rozpoznawczym sosy – pomidorowy, czosnkowy i ostry, dodawane do każdej pizzy gratis.

Korzyści dla franczyzobiorcy

Naszych Franczyzobiorców wspieramy przez cały okres współpracy. Ustalamy ofertę, opracowujemy receptury i doskonalimy know-how prowadzenia placówki. Każdemu przedsiębiorcy przekazujemy stale aktualizowany system HACCP. Ponadto, dbamy o atesty produktów i audytujemy potencjalnych partnerów handlowych. Testujemy surowce, obliczamy szczegółowe koszty produkcji dań. We współpracy z profesjonalnymi dostawcami i znanymi producentami zapewniamy dostępność wszelkich produktów i surowców oraz negocjujemy atrakcyjne dla Franczyzobiorców warunki zakupu. Prowadzimy szkolenia pracowników placówek i to nie tylko przy otwieraniu lokalu, ale i przez cały okres współpracy.

Dodatkowo, jako organizator sieci prowadzimy działania marketingowe i reklamowe na szczeblu ogólnopolskim, zarządzamy stroną www (www.dagrasso.pl) oraz fanpage’em na portalu Facebook (www.facebook.com/DaGrassoPizzerie).

Lokalne działania marketingowe Franczyzobiorcy organizują samodzielnie, ale mogą liczyć na nasze pełne wsparcie – od doradztwa strategicznego po graficzne przygotowanie materiałów.

Dodatkowe wymagania stawiane franczyzobiorcom

Poszukujemy ludzi przedsiębiorczych, energicznych, sumiennych i pełnych optymizmu. Doświadczenie w prowadzeniu działalności gospodarczej nie jest wymagane, choć z pewnością pomocne (w szczególności w zakresie zarządzania zespołem pracowników).

Przyszły Franczyzobiorca powinien dysponować kwotą 150 tys. – 350 tys. złotych (w zależności od powierzchni i stanu technicznego przyszłej pizzerii) na przystosowanie lokalu do wymogów i standardów Da Grasso.

Minimalna powierzchnia lokalu to 100 m2 z salą konsumpcyjną, 70 m2 food court (bez Sali konsumpcyjnej).

Nasz koncept doskonale wpisuje się zarówno w klimat centralnych części miast jak i dużych osiedli mieszkaniowych.
Zawarcie umowy franczyzy, czyli włączenie przedsiębiorcy do naszej sieci, wiąże się z uiszczeniem opłaty wstępnej w wysokości 12 tys. złotych. Licencjobiorcy Da Grasso uiszczają stałą, zryczałtowaną opłatę miesięczną. Jej wysokość zależy od zakresu oferty gastronomicznej placówki i wynosi przy minimalnej ofercie 1464,10 zł. Opłata pobierana jest dopiero od drugiego miesiąca prowadzenia pizzerii. Pierwszy miesiąc gratis.

Formularz kontaktowy

Artykuły o franczyzie DA GRASSO

Data dodania: 26 marca 2018
Rośnie sieć pizzerii Da Grasso
Data dodania: 28 lutego 2018
Pizzę lubią wszyscy 
Data dodania: 22 stycznia 2018
Apetyt na pizzę
Data dodania: 13 grudnia 2017
Da Grasso kontynuuje rozwój we franczyzie
Data dodania: 28 sierpnia 2017
Papa John's – reaktywacja
Data dodania: 18 lipca 2017
Zamówienia z dowozem ciągną gastronomię do przodu
Data dodania: 18 maja 2017
Lubię to - franczyzowe hity gastronomiczne
Data dodania: 5 maja 2017
Little Caesar proponuje otwarcie pizzerii w Polsce
Data dodania: 17 lutego 2017
Polska franczyza podbija rynek gastronomiczny
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram