Cukiernia Sowa sp. z o.o. to polska, rodzinna firma, która łączy pokolenia i zabiera w pasjonującą podróż do świata słodyczy. Marka założona w 1946 r. w Bydgoszczy nieprzerwanie pozostaje rodzinnym przedsiębiorstwem, które promuje ręczne rzemiosło w cukiernictwie, jednocześnie poszerzając ofertę i sieć sklepów w odniesieniu do potrzeb rynku i klientów. Cukiernia Sowa to marka, która prężnie się rozwija, z każdym kolejnym rokiem zatrudniając coraz więcej pracowników i rozbudowując portfolio sklepów o nowe lokalizacje oraz zdobywając prestiżowe wyróżnienia i nagrody w branżowych konkursach zarówno na szczeblu ogólnopolskim, jak i światowym.
Obecnie nasze słodkości rozpoznawane są w różnych zakątkach Polski, a nawet poza jej granicami. Uświetniają wyjątkowość chwili wyszukaną formą, lekkością i niepowtarzalnym smakiem. Niezmiennie towarzyszymy naszym klientom zarówno w ważnych uroczystościach, jak i na co dzień. Najlepszej jakości produkty i starannie opracowane receptury pozwalają nam tworzyć wyroby, które cieszą się popularnością, a nasi klienci mają zaufanie do marki, którą udało nam się zbudować.
Cukiernia Sowa to:
- polska, rodzinna firma z tradycjami
- ponad 75 lat słodkiego zamiłowania
- gwarancja smaku i jakości
- praca rzemieślnicza wykonywana z największą starannością przez mistrzów cukiernictwa
- współpraca oparta na wieloletnim doświadczeniu
- nowoczesny design lokali
- różnorodne wyroby cukiernicze oparte na najlepszych recepturach i wysokiej jakości składnikach
- działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu oraz promowania współpracy opartej na wartościach
- szeroki wybór kaw na bazie kawy z własnej palarni
Czy muszę się na tym znać?
Nie musisz mieć doświadczenia. Bez obaw, nauczymy Cię wszystkiego i wyszkolimy przyszłą kadrę Twoich pracowników. Nasi partnerzy biznesowi mogą liczyć na nasze wsparcie na każdym etapie prowadzenia działalności.
Korzyści dla franczyzobiorcy
Zapewniamy:
• Bezpieczną inwestycję popartą siłą marki
• Najwyższą jakość produktów
• Know-how
• Wsparcie operacyjne w trakcie przygotowania lokalu i otwarcia
• Pakiet startowy
• Szkolenia branżowe
• Wsparcie we wdrażaniu standardów Sieci
• Pomoc w wyszukaniu lokalizacji oraz w ocenie potencjału lokalu
• Pomoc w zakresie projektowym oraz technologicznym
• Reklamę i promocję
• Doradztwo biznesowe
Dodatkowe wymagania stawiane franczyzobiorcom
• Poszukujemy Partnerów z województwa małopolskiego, opolskiego oraz podkarpackiego
• Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu własnego biznesu, w szczególności gastronomicznego
• Dodatkowym atutem będzie posiadanie własnego lokalu o pow. ok. 70 – 250m2