Groszek to ogólnopolska sieć samoobsługowych sklepów spożywczych działających na rynku od 2000 roku. W sieci zrzeszonych jest ponad 2150 placówek. Forma współpracy proponowana przez sieć Groszek działa w modelu tzw. miękkiej franczyzy, co oznacza, że przedsiębiorca ma duży wpływ na kształt prowadzonego biznesu. We współpracy kierujemy się partnerskimi relacjami i indywidualnym podejściem do potrzeb klienta.
Groszek pełny korzyści:
- rozpoznawalna i ogólnopolska marka,
- 5% dodatkowego przychodu w kwartale,
- pełne wsparcie w prowadzeniu sklepu,
- elastyczny system promocji,
- produkty marki własnej Groszek,
- spójny i efektywny marketing.
Dodatkowe wymagania:
Aby przystąpić do sieci Groszek, należy dysponować lokalem o powierzchni min. 60 m2, prowadzić działalność gospodarczą i stosować się do standardów sieci.