Franczyza w Polsce

Getin Bank

Rodzaj sieci: franczyzowa
Zasięg sieci: ogólnokrajowy
Ulica: Przyokopowa 33
Miasto: 01-208 Warszawa

http://www.getinbank.pl

Numer telefonu: 197 97 (infolinia czynna całą dobę, 7 dni w tygodniu)


E-mail: franczyza@getinbank.pl
Numer telefonu: 197 97 (infolinia czynna całą dobę, 7 dni w tygodniu)


Jednostki Własne: ponad 200
Jednostki Franczyzowe: ponad 200

Opis systemu

Charakterystyka systemu

Getin Bank jest marką bankowości detalicznej, należącą do Getin Noble Bank S.A. Swoją ofertę kieruje do Klientów indywidualnych, segmentu małych i średnich firm, samorządów oraz wspólnot mieszkaniowych. Kompleksowe i innowacyjne rozwiązania finansowe Banku szczególnie zainteresują osoby oczekujące nowoczesnej i przejrzystej oferty, uproszczonych procedur oraz szybkiej i kompetentnej obsługi – także posprzedażowej.
Od 2008 roku Bank rozwija sieć placówek franczyzowych, której ideą jest dotarcie z usługami finansowymi do mieszkańców średnich i małych miast.
Oferta produktowa placówek franczyzowych Getin Bank obejmuje kredyty gotówkowe i konsolidacyjne na finansowanie potrzeb konsumpcyjnych, karty kredytowe, konta osobiste, limity w koncie, szeroką ofertę produktów depozytowych oraz bieżącą obsługę gotówkową i bezgotówkową.
 

Korzyści dla franczyzobiorcy

- Konkurencyjne warunki współpracy i możliwość wysokich zarobków
- Pełne wsparcie logistyczne i organizacyjne przy uruchamianiu placówki.
- Pełne wsparcie merytoryczne i operacyjne w trakcie trwania współpracy.
- Bezpłatny dostęp do systemów informatycznych (pracujących w trybie on-line z systemem bankowym) służących do sprzedaży produktów i obsługi klientów.
- Profesjonalne szkolenia z zakresu produktów bankowych: szkolenia wstępne, produktowe, systemowe, sprzedażowe.
- Nowoczesne wyposażenie i aranżacja placówek.
- Wsparcie marketingowe:

•    udział w akcjach marketingowych Getin Banku prowadzonych centralnie
•    pakiet gadżetów promocyjnych, tzw. pakiet startowy przy uruchamianiu placówki
•    zasilanie placówek w materiały marketingowe wspomagające sprzedaż oraz dostęp do atrakcyjnych gadżetów reklamowych     w e-sklepiku
•    możliwość realizowania zaplanowanych przez Partnerów akcji marketingowych zaakceptowanych przez Bank
•    dostęp do bezpłatnych projektów graficznych, m.in. ogłoszenia prasowe, spoty reklamowe, banery reklamowe itp.

Wymagania

Minimalna Kwota: ok. 1 000 zł/metr kwadratowy (kwota obejmuje koszt wizualizacji i wyposażenia placówki (zgodne z umową agencyjną, określającą standard mebli i zabezpieczeń placówki) oraz ubezpieczenia.)
Opłata Wstępna: 10 000 zł netto
Opłata Bieżąca: 160 zł netto za stanowisko (opłata ryczałtowa za sprzęt komputerowy, aktualizacja aplikacji, licencji) +60 zł netto za 2 drukarki. Opłata comiesięczna.
Opłata Marketingowa: brak

Dodatkowe wymagania stawiane franczyzobiorcom

- Doświadczenie w zarządzaniu lub prowadzeniu własnego biznesu.
- Znajomość branży finansowej i lokalnego rynku.
- Wysoka orientacja na wynik.
- Zarejestrowana własna firma lub gotowość do rozpoczęcia własnej działalności gospodarczej
- Minimum średnie wykształcenie.

Wymagany standard lokalu

- Optymalna powierzchnia lokalu wynosi 50-100 m2.
- Placówki mogą być uruchomione w miejscowościach liczących 20-60 tys. mieszkańców, co nie wyklucza tworzenia ich w    mniejszych lub większych miejscowościach.
- Lokal powinien znajdować się w centrum miejscowości lub przy głównym ciągu komunikacyjnym.
- Lokal powinien posiadać zaplecze i część socjalną.
- Lokal jest akceptowany przez przedstawiciela Banku.
- Czas od zgłoszenia kandydata do uruchomienia placówki to ok. 2 miesiące.
- Liczba zatrudnionych pracowników – od 2 do 5 osób (średnio 3 osoby w oddziale).

PROCES OTWARCIA (ETAPY)

- Weryfikacja kandydata na Franczyzobiorcę.
- Podpisanie Umowy Agencyjnej.
- Adaptacja lokalu w tym remont i zamówienie wyposażenia placówki franczyzowej u firm współpracujących – czas trwania ok.   4 tygodnie.
- Rekrutacja doradców.
- Kompleksowe szkolenie zakończone egzaminem.
- Rozpoczęcie operacyjnego funkcjonowania placówki franczyzowej.

Formularz kontaktowy


*Pola oznaczone gwiazdką są wymagane.


Szkolenia

DLA FRANCZYZODAWCÓW

ZARZĄDZANIE SIECIĄ FRANCZYZOWĄ - 05.03.2019

ROZWÓJ FIRMY POPRZEZ FRANCZYZĘ - 11.03.2019

DLA KANDYDATÓW NA FRANCZYZOBIORCÓW

FRANCZYZA - SPOSÓB NA WŁASNY BIZNES - 14.03.2019

Jak kupić franczyzę

Jak zarządzać franczyzą