Franczyza w Polsce

Adam Feliks Próchnik

Rodzaj sieci: franczyzowa
Zasięg sieci: ogólnokrajowy
Ulica: Kilińskiego 228
Miasto: 93-124 Łódź

http://www.prochnik.pl

Numer telefonu: 721 077 131

Robert Wójcicki
Dyrektor Operacyjny
E-mail: franczyza@prochnik.pl


Jednostki Własne: 30

Opis systemu

Charakterystyka systemu

Historia marki Próchnik to niemal 70 lat tradycji i doświadczenia w sektorze klasycznej odzieży męskiej sektora premium. Wyrazisty wizerunek, wysoka rozpoznawalność oraz świetna jakość oferowanych produktów od dekad lokują firmę na wysokiej pozycji w gronie konkurencyjnych marek.
W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie potencjalnych partnerów biznesowych i w wyniku naturalnego rozwoju firmy stworzony został projekt systemu franczyzowego, oparty na zasadzie towaru powierzonego.
Marka Próchnik posiada 30 salonów firmowych w całej Polsce. Przyszłym Franczyzobiorcom firma gwarantuje pełne wsparcie na każdym etapie współpracy, począwszy od doboru odpowiedniego lokalu, optymalizacji logistyki i zatowarowania, szkolenia pracowników aż po pomoc w organizowaniu pracy funkcjonującego już salonu.

Korzyści dla franczyzobiorcy

•    pomoc w ocenie lokalizacji
•    pomoc w negocjacjach z centrami handlowymi
•    bezpłatny projekt aranżacji salonu
•    pomoc w realizacji prac nad projektem architektonicznym, branżowym oraz koordynacji prac adaptacyjnych w lokalu
•    bezpłatne udostępnienie sprzętu fiskalno-komputerowego wraz z oprogramowaniem i systemem sprzedażowym
•    stałe zaplecze marketingowe
•    pełne zatowarowanie sklepu, logistyka dostaw, bieżąca analiza sprzedaży oraz zarządzanie towarem
•    pomoc w rekrutacji personelu
•    bezpłatne i regularne szkolenia pracowników
•    stała opieka i bieżąca pomoc ze strony Kierownika Sprzedaży
•    podręcznik operacyjny ułatwiający prowadzenie sklepu
•    atrakcyjne warunki prowizyjne

Wymagania

Minimalna Kwota: 1500 zł/m2
Opłata Wstępna: 3000 zł - pierwszych 10 franczyzobiorców będzie zwolnionych z opłaty wstępnej
Opłata Bieżąca: Brak
Opłata Marketingowa: Brak

Dodatkowe wymagania stawiane franczyzobiorcom

•    miasto powyżej 80tys. mieszkańców
•    lokal o powierzchni 80-90 m2 w atrakcyjnej lokalizacji (centra handlowe lub przy ulicy handlowej)
•    odpowiednie zaplecze finansowe pozwalające pokryć koszty inwestycji związanej z adaptacją lokalu
•    zaangażowanie w efektywne zarządzanie sklepem
•    poszukujemy franczyzobiorców m.in. w: Białymstoku, Bielsku-Białej, Bydgoszczy, Gdańsku, Gdyni, Jeleniej Górze, Opolu, Lubinie, Lublinie, Rzeszowie, Szczecinie, Śląsku, Warszawie, Zielonej Górze

Najnowsze franczyzy

Szkolenia

DLA FRANCZYZODAWCÓW

ZARZĄDZANIE SIECIĄ FRANCZYZOWĄ - 30.03.2017

ROZWÓJ FIRMY POPRZEZ FRANCZYZĘ - 09.03.2017

UMOWA FRANCZYZY W PRAKTYCE - 06.02.2017

DLA KANDYDATÓW NA FRANCZYZOBIORCÓW

FRANCZYZA - SPOSÓB NA WŁASNY BIZNES - 24.03.2017

SONDA - MIEJ WŁASNE ZDANIE!

Czego najbardziej się obawiasz w działaniu w oparciu o franczyzę?

Utraty niezależności biznesowej - 17.3%
Nadmiernej kontroli ze strony franczyzodawcy - 13.5%
Opłat wynikających z umowy franczyzowej - 48.1%
Możliwych błędów franczyzodawcy - 21.2%

Szkolenia

DLA FRANCZYZODAWCÓW

ZARZĄDZANIE SIECIĄ FRANCZYZOWĄ - 30.03.2017

ROZWÓJ FIRMY POPRZEZ FRANCZYZĘ - 09.03.2017

UMOWA FRANCZYZY W PRAKTYCE - 06.02.2017

DLA KANDYDATÓW NA FRANCZYZOBIORCÓW

FRANCZYZA - SPOSÓB NA WŁASNY BIZNES - 24.03.2017