Moodo Urban Fashion Mode jest prężnie rozwijającą się firmą i marką z ponad 160-ma sklepami w Polsce oraz ponad 100-tką partnerów handlowych w kraju, Czechach i Słowacji, współpracującą również z agencjami handlowymi w Rosji, na Ukrainie i Białorusi.
Szukamy parterów w całej Polsce we wszystkich miastach - docelowo w przedziale 20-80 tys. mieszkańców. Jesteśmy otwarci na różne formaty handlowe tj. retail parki, galerie przy dużych operatorach spożywczych, lokalne galerie handlowe a także salony przy głównych ulicach handlowych na rynkach, deptakach itp.
powierzchnia sklepu 60 - 80 m2, duża witryna zewnętrzna (Optymalna, rekomendowana wielkość lokalu Moodo to powierzchnia w przedziale 70-80 m2)
atrakcyjna lokalizacja lokalu (strefa „0” w mieście, rynek, deptak, główna ulica handlowa, centrum handlowe)
posiadane prawo do prowadzenia działalności handlowej w lokalu
adaptacja i wyposażenie lokalu zgodnie z wymogami i projektem sieci Moodo
pełne zaangażowanie we współdziałaniu w sieci i wypełnianie standardów Moodo
Korzyści dla franczyzobiorcy
korzystanie z rozpoznawalnego w Polsce znaku firmowego i know-how firmy bez ponoszenia dodatkowych kosztów
korzystanie z doświadczeń marki i pomocy przy wyborze oraz adaptacji lokalu
pomoc w ekspozycji towaru przed otwarciem i podczas współpracy
pełen asortyment oferty odzieżowej będący w sklepie w depozycie do momentu sprzedaży
przesyłki towaru na koszt firmy
materiały reklamowe i wspomagające sprzedaż, szkolenia, wsparcie pod kątem prowadzenia działań aktywizujących sprzedaż w regionie
wsparcie podczas negocjacji dotyczących pozyskania i wynajęcia sklepu
wsparcie Moodo pod kątem koordynacji projektu, urządzenia sklepu
wsparcie Koordynatora Regionalnego przed otwarciem sklepu oraz w trakcie trwania współpracy.
Formularz kontaktowy
Artykuły o franczyzie MOODO URBAN FASHION MODE Sp.j.