Franczyza w Polsce

MOODO Urban Fashion Mode Sp. Z o.o, Sp. K.

Rodzaj sieci: franczyzowa
Zasięg sieci: ogólnokrajowy
Ulica: Kartsuka 418B
Miasto: 80-125 Gdańsk

http://www.moodo.pl; http://www.franczyza.moodo.pl

Numer telefonu: 58 555 04 80
Numer Fax: 58 551 10 75

Aleksander Dubowski
Dyrektor ds. rozwoju
E-mail: aleksander.dubowski@moodo.pl
Numer telefonu: 664 486 190

Wojciech Kalejta
Dyrektor Zarządzający
E-mail: wojciech.kalejta@moodo.pl
Numer telefonu: 609 221 368

Jednostki Własne: 3
Jednostki Franczyzowe: 127

Opis systemu

Sklepy Moodo trafiają w gusta i potrzeby Klientów

Sklepy Moodo trafiają w gusta i potrzeby Klientów

Charakterystyka systemu

Moodo Urban Fashion Mode jest prężnie rozwijającą się firmą i marką z ponad 130-ma sklepami w Polsce oraz ponad 100-tką partnerów handlowych w kraju, Czechach i Słowacji, współpracującą również z agencjami handlowymi w Rosji, na Ukrainie i Białorusi.

Szukamy parterów w całej Polsce we wszystkich miastach - docelowo w przedziale 20-80 tys. mieszkańców. Jesteśmy otwarci na różne formaty handlowe tj.  retail parki, galerie przy dużych operatorach spożywczych, lokalne galerie handlowe a także salony przy głównych ulicach handlowych na  rynkach, deptakach itp.

• powierzchnia sklepu 60 - 80 m2, duża witryna zewnętrzna (Optymalna, rekomendowana wielkość lokalu Moodo to powierzchnia w przedziale 70-80 m2)
• atrakcyjna lokalizacja lokalu (strefa „0” w mieście, rynek, deptak, główna ulica handlowa, centrum handlowe)
• posiadane prawo do prowadzenia działalności handlowej w lokalu
• adaptacja i wyposażenie lokalu zgodnie z wymogami i projektem sieci Moodo
• pełne zaangażowanie we współdziałaniu w sieci i wypełnianie standardów Moodo

Korzyści dla franczyzobiorcy

• korzystanie z rozpoznawalnego w Polsce znaku firmowego i know-how firmy bez ponoszenia dodatkowych kosztów
• korzystanie z doświadczeń marki i pomocy przy wyborze oraz adaptacji lokalu
• pomoc w ekspozycji towaru przed otwarciem i podczas współpracy
• pełen asortyment oferty odzieżowej będący w sklepie w depozycie do momentu sprzedaży
• przesyłki towaru na koszt firmy
• materiały reklamowe i wspomagające sprzedaż, szkolenia, wsparcie pod kątem prowadzenia działań aktywizujących sprzedaż w   regionie
• wsparcie podczas negocjacji dotyczących pozyskania i wynajęcia sklepu
• wsparcie Moodo pod kątem koordynacji projektu, urządzenia sklepu
• wsparcie Koordynatora Regionalnego przed otwarciem sklepu oraz w trakcie trwania współpracy.

Wymagania

Minimalna Kwota: inwestycja/wyposażenie sklepu około 800zł / m2
Opłata Wstępna:
Opłata Bieżąca:
Opłata Marketingowa: opłata licencyjna wynosi 1200zł /rok

Dodatkowe wymagania stawiane franczyzobiorcom

Formularz kontaktowy


*Pola oznaczone gwiazdką są wymagane.


Artykuły powiązane

Aktualności
Aktualności


Szkolenia

DLA FRANCZYZODAWCÓW

ZARZĄDZANIE SIECIĄ FRANCZYZOWĄ - 04.11.2019

ROZWÓJ FIRMY POPRZEZ FRANCZYZĘ - 23.10.2019

DLA KANDYDATÓW NA FRANCZYZOBIORCÓW

FRANCZYZA - SPOSÓB NA WŁASNY BIZNES - 16.10.2019

Jak kupić franczyzę

Jak zarządzać franczyzą