Franczyza STAVA - NIEZAWODNE DOWOZY

Informacje podstawowe

Rodzaj sieci
franczyzowa
Zasięg sieci
ogólnokrajowy
Jednostki własne
5
Jednostki franczyzowe
Jednostki franczyzowe: 49* (dane na maj 2023); Jednostki partnerskie: 3

Finanse

Minimalna kwota
100 000 zł
Opłata wstępna
brak
Opłata bieżąca
brak
Opłata marketingowa
brak

Kontakt

Strona internetowa
Osoba kontaktowa
Jarosław Chłopecki
Adres e-mail
Numer telefonu
882 437 806
Ulica
ul. Kowalska 1
Miasto
45-588 Opole

Opis systemu

Charakterystyka systemu

Jesteśmy polską nowoczesną firmą gastro-kurierską. Nasza działalność wywodzi się z branży technologicznej. Zajmujemy się logistyką dla rynku dowozów jedzenia i zakupów. Od 2014 roku realizujemy ją w naszych oddziałach gastro-kurierskich w oparciu o autorski system informatyczny. Naszymi klientami są lokalne restauracje, punkty gastronomiczne, duże restauracje sieciowe, sieci sklepów w całej Polsce. To dla nich dowozimy ich posiłki czy artykuły do konsumentów.

Obsługujemy zamówienia, które spływają do naszych klientów z różnych źródeł: te złożone przez telefon, przez stronę internetową restauracji, a także te składane za pomocą portali Pyszne.pl, Glovo czy UberEats.

Nasze dowozy wspierane są najbardziej zaawansowanymi technologicznie rozwiązaniami, które sami opracowaliśmy i stale rozwijamy. Dzięki nim możemy zaoferować naszym klientom niezrównaną efektywność dowozów, która nie jest możliwa do osiągnięcia przez zatrudnianie własnych kurierów.

Jesteśmy członkiem Związku Pracodawców HoReCa, oraz Polskiej Organizacji Franczyzodawców, a także jednym z sygnatariuszy i wykonawców Kodeksu Dobrych Praktyk dla Rynku Franczyzy.

Współpraca w modelu przewoźnika

Polega na tym, że:

• Ty – dostarczasz flotę pojazdów oraz pracowników i realizujesz dowozy
• My – zapewniamy Ci dowozy od naszych kontrahentów, dostarczamy Ci narzędzia technologiczne, prowadzimy całą obsługę klienta.

Korzyści dla franczyzobiorcy

• zwrot z inwestycji na poziomie 40-50% rocznie
• brak opłaty wstępnej, licencyjnej, marketingowej
• brak konieczności wchodzenia w relacje z klientami – pozyskiwanie, sprzedaż, obsługę przed i posprzedażową klientów prowadzi centrala
• stałe wsparcie przydzielonego opiekuna regionalnego
• partnerskie relacje
• możliwość prowadzenia oddziału w większej części zdalnie
• duże możliwości rozwoju i skalowania biznesu
• najlepsze na rynku i stale udoskonalane narzędzia IT, które optymalizują, automatyzują i pozwalają na wykonanie pracy bez zaawansowanej wiedzy eksperckiej
• zapewniamy ciągłość i stabilność wykonywania dowozów według opracowanego wcześniej zapotrzebowania centrali
• stabilna i znana polska marka z bogatym portfelem klientów
• wsparcie ekspertów i całych zespołów eksperckich z centrali
• szkolenia i pełny onboarding

DODATKOWE WYMAGANIA STAWIANE FRANCZYZOBIORCOM

• posiadanie własnego kapitału w wysokości min. 100 tys. zł
• min. 5-letnie doświadczenie na rynku pracy
• stabilna i klarowna sytuacja finansowa
• dobra organizacja i zorientowanie na rozwój
• mile widziane doświadczenie w prowadzeniu działalności gospodarczej
• mile widziane dodatkowe źródło przychodu
• umiejętność zarządzania zespołem pracowników w strukturze rozproszonej będzie dodatkowym atutem

 

Formularz kontaktowy

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram