Franczyza w Polsce

Restauracja United Chicken

Rodzaj sieci: franczyzowa
Zasięg sieci: ogólnokrajowy
Ulica: Jana Pawła II 14
Miasto: 62-300 Września

http://www.unitedchicken.pl

Numer telefonu: 665 955 444

Sylwia Kruszyńska
Specjalista ds. marketingu
E-mail: marketing@unitedchciken.pl
Numer telefonu: 665 955 444


Jednostki Własne: 2
Jednostki Franczyzowe: 9

Opis systemu

Charakterystyka systemu

UNITED CHICKEN to koncept gastronomiczny, serwujący kurczaka w panierce typu „crispy”. Kurczak UNITED CHICKEN marynowany i panierowany w specjalnie opracowanych oraz dobranych mieszankach przypraw, to dowód naszej jakości.

W UNITED CHICKEN stawiamy tylko na najnowsze rozwiązania. Chcemy, aby Klient czuł się u nas komfortowo i swobodnie. Oryginalnym wystrojem restauracji oraz nieszablonową strategią promocji, łamiemy konwenanse i wybiegamy w przyszłość.

W chwili obecnej United Chicken to 11 restauracji, zlokalizowanych w miejscowościach już od 20 000 mieszkańców.
Posiadamy lokale zarówno 'streetowe' + DRIVE, jak również w strefach ‘foodcourt’ w pasażach i galeriach handlowych.

Naszym flagowym produktem jest soczysty kurczak w chrupiącej panierce. Oferta produktowa obejmuje: zestawy kurczaków (pikantne skrzydełka, soczyste polędwiczki), kanapki, tortille, quesadille/quritto, frytki oraz sałatki.

Korzyści dla franczyzobiorcy

Korzystny start biznesu

Praca nad rozwojem sieci przyniosła w ostatnim czasie nowe, niespotykane na rynku franczyzowym rozwiązanie, pozwalające na mniejsze zaangażowanie środków finansowych nowych franczyzobiorców na starcie. Przy wysokim potencjale wybranych lokalizacji oraz zaangażowaniu  franczyzobiorcy United Chicken oferuje pełne wyposażenie restauracji (wynajem sprzętu technologicznego i części wyposażenia za miesięczną opłatą). Pozwala to na redukcję kosztów otwarcia biznesu restauracji nawet o 80%. Po stronie franczyzobiorcy pozostaje jedynie przygotowanie lokalu od strony remontowo-budowlanej. Resztę wyposaża United Chicken.

Dla lokalizacji o mniejszym potencjale sieć ma przygotowane również odpowiednie rozwiązania.

Oferujemy:

- sprawdzoną technologię przygotowywania kurczaka
- profesjonalne wyposażenie restauracji
- projekty technologiczne i architektoniczne
- procedury operacyjne oraz standardy działania
- bieżącą i kompleksową analitykę biznesu
- wsparcie merytoryczne oraz system szkoleń dla franczyzobiorcy i personelu, w tym kadry menadżerskiej
- program IT do obsługi restauracji
- pomoc przy wyborze lokalizacji
- nowoczesny i funkcjonalny wystój restauracji
- spójną ofertę produktową
- nowoczesne rozwiązania logistyczne oraz bezpieczeństwo i łańcuchy dostaw wszystkich surowców
- korzystne warunki zakupu surowców u najlepszych polskich producentów i logistów
- centralny system zamówień
- pełne wsparcie marketingowe obejmujące kampanie reklamowe oraz akcje promocyjne sieciowe i lokalne, obsługę mediów społecznościowych.

Wymagania

Minimalna Kwota: 100 000 zł
Opłata Wstępna: 8000 zł
Opłata Bieżąca: brak
Opłata Marketingowa: 800 zł

Dodatkowe wymagania stawiane franczyzobiorcom

Poszukujemy solidnych, kreatywnych i zmotywowanych partnerów, którzy zaangażują się w prowadzenie restauracji np. w formule rodzinnej.

Lokal high street wymagania:

- minimalna powierzchnia lokalu 60-100 m2 (w zależności od kształtu lokalu)

Foodcourt wymagania:

- powierzchnia lokalu ok. 50 m2

Drive wymagania:

- łączna wielkość lokalu ze strefą drive: 150-180 m2

Formularz kontaktowy


*Pola oznaczone gwiazdką są wymagane.


Szkolenia

DLA FRANCZYZODAWCÓW

ZARZĄDZANIE SIECIĄ FRANCZYZOWĄ - 04.11.2019

ROZWÓJ FIRMY POPRZEZ FRANCZYZĘ - 23.10.2019

DLA KANDYDATÓW NA FRANCZYZOBIORCÓW

FRANCZYZA - SPOSÓB NA WŁASNY BIZNES - 16.10.2019

Jak kupić franczyzę

Jak zarządzać franczyzą